úterý 10. května 2011

Pár mých keců...

Možná jste si všimli, že jsem si pohrála s blogem, potřebovalo to už trochu oživit..Těmito změnami ale nekončíme:)

Jedna smutná zpráva - bohužel jsem po asi 50 stranách vzdala Roztomilé malé lhářky!Nevím zkusím přečíst pár knih a potom se k nim vrátit, ale právě teď mě moc nenadchly:(..Možná to taky bude tím shonem a nemocí, která už mě trápí skoro 14 dní:( Nakonec jsem migrovala k Nádherným bytostem. Ty mě opravdu baví..hezky se to rozjíždí.
Zároveň s bytostmi si přečtu Temné dny od Andrey Cremerové - novela ke Smečce, má jen 80 stran a právě včera jsem si ji vytiskla. Přečíst ji mi nezabere moc času. Hned po bytostech se nejspíš pustím (pokud už ji tedy budu mít) do 4. knihy Evernightu nebo do Odstínů života. Ve hře je stále dost knih
k přečtení, tento měsíc s nákupem knih u mě moc nesouvisí..Nejspíš teď ušetřím..Také bych se měla vrátit
k mé ne moc oblíbené povinné četbě..

Dále se možná ptáte proč tu nejsou žádné anglicky psané knihy nebo proč je nečtu, odpověď je snadná, ve škole se učím němčinu  a anglicky se učím většinou z filmů nebo z internetu, takže moje angličtina je opravdu ubohá.Ráda bych se ji naučila a četla si knihy anglicky, ale pro teď je to pro mě vyloučeno:(..

Tento týden nás čeká bohužel poslední díl 2.série Vampire Diaries, další série bychom se měli dočkat až v září:(. Pro mě tedy nepřekonatelná doba..Ale zase si říkám, že bych na ně asi neměla moc času, začnou prázdniny a toho času zrovna moc nebude...Tak asik štěstí v neštěstí..

Promo fotky :






Dnešním dnem navštívilo stránku 5110 lidí..Moc mě to potěšilo..:)

2 komentáře:

  1. Ahoj, zaprvé-máš moc krásný blog :-)
    Zadruhé-Dala jsem si Tě do sledovaných, protože taky zbožňuju Upíří deníky, Stmívání, školu noci a všechno o upírech.
    Zatřetí-o TVD mám dokonce blog, byla bych ráda, kdyby ses na něj taky mrkla a třeba si mě dala na oplátku do sledování, děkuju moc!
    Ještě jednou, obdivuji, jak to tady máš pěkný! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuju za všechnu chválu...Na tvůj blog se moc ráda podívám a samozřejmě si ho přidám..Já jsem také naprostý cvok do VD, lepší seriál neznám:)

    OdpovědětVymazat