úterý 17. května 2011

Novinky, písničkové video: Ship of Fools

Tak právě včera jsem dočetla Nádherné bytosti a musím říct, že byly opravdu nádherné. Velmi dobrá kniha, děj byl zajímavý a postavy jsem si moc oblíbila. Budu se těšit na další díl, který by měl vyjít o prázdninách.:)
Začala jsem teď číst Zimní měsíc, zatím ho nedokážu posoudit, přečetla jsem pouze úvod, ale myslím, že to bude dobré.

Konečně jsem sehnala Akademie Evernight 4 Na druhé straně, tak jsem moc ráda. Bohužel mou obvyklou četbu teď bude narušovat ta povinná v tuto chvíli Chrám matky boží v Paříži od Huga. Njn je to nutné, musím zase něco přečíst.
Stále nevím, kde sehnat Odstíny života, takže asik dojde na net. Jinak se stále snažím prodat knihy, prozatím neúspěšně.

Písničkové video:
Ship of Fools
Bohužel se mi nechce načíst, takže přidám

Odkaz ke stažení: http://www.ulozto.cz/8904562/jamie-dunlap-marc-ferrari-molly-pasutti-scott-nickoley-ship-of-fools-mp3

.Potěším novinkou, že 5.díl Mercedes Thompson (Měsíční píseň, Krevní pouto, Železný polibek a Zkřížené hnáty) s názvem Stříbrná relikvie vyjde do prázdnin. Což už je opravdu za chvíli.
Obsah: V 5. díle očekávejme Mercyino těhotenství.
Mercy ale i přesto zažívá své páté dobrodružství.
-Mercy chce vrátit zpět magickou knihu fae příteli jejího přítele.
-její problémy se začleněním do Adamovy směčky (vlkodlaci protestuje proti přijetí Mercy do smečky a v boji proti ní používají nečestné zbraně, jak ji a Adama rozeštvat)
 A osamocený Samuel, setkáme se také s požárem domu, pokusem o sebevraždu, trestem smrti a setkání s dlouho milovanými.
Zdroj obsahu: http://mystery-books.blog.cz/
Oficiální anotace bude dodatečně!

Také bychom se do začátku prázdnin měli dočkat dalšího v  pořádí 3. dílu Rachel Morgan (Mrtvá čarodějka přichází, Hodný, Zlý a nemrtvý) s názvem  Nikdy nezemřít.Český obal zatím není.

Žádné komentáře:

Okomentovat