čtvrtek 5. května 2011

Angelologie,Písničkové video: Ryan Star

Mladá jeptiška Evangeline žije tichým řádovým životem, dokud nedostane dopis s podivnou žádostí. Kdosi pátrá po šedesát let staré korespondenci mezi matkou představenou a slavnou mecenáškou Rockefellerovou. Ukáže se, že za druhé světové války podporovala skupinu angelologů - sdružení, které se snaží zničit vlivnou síť zlých, zákeřných Nefilim, potomků andělů a lidí. Mezi angelology patřili i rodiče Evangeline a je teď na ní, aby se postavila zločinným Nefilim a odhalila pravdu o šokující minulosti své rodiny.

Za včerejšek jsem přečetla Modrou krev, docela zajímavá kniha, ale nijak zvlášť mě nenadchla, nicméně pokračování bych si ráda přečetla. Dnes ráno přesněji(o půl šesté, njn škola) jsem začala číst Krásní mrtví, tato kniha mi připadá opravdu zajímavá, jsem za polovinou a neobyčejně se mi to líbí..Po ní se snad pustím do Roztomilých malých lhářek a nebo do Nádherných bytostí..ještě musím popřemýšlet..
Dnes nás čeká předposlední díl VD a s blížícím se koncem jsem stále více nešťastná:(Damona je mi neobyčejně líto a hlavně nevím jak vydržím zase takovou dobu čekat na 3.sérii:(
Navíc jsem se rozhodla pro novou rubriku, občas sem přidám video s písničkou, kterou momentálně hodně poslouchám, a k tomu mě napadalo přidat občas informace o nějakém dobrém filmů (fantasy nebo sci-fi samozřejmě),chtěla bych blog trochu oživit a vymyslet další témata..Prozatím ale není moc času a popravdě ani chuti, domů se dostávám pozdě zavečer a úkoly, testy a práce doma mi to moc neusnadňuje..

Takže moje první písničkové video:) : Ryan Star - Losing Your Memory
Písnička z Upířích deníků..většina sem přidaných písniček bude právě z tohoto seriálu:)

Žádné komentáře:

Okomentovat