čtvrtek 26. května 2011

Novinky, písničkové video: Anberlin

Tak jsem konečně včera dočetla Zimní měsíc. Velmi zajímavá četba. Sice mi to šlo pomalu, pozvolna, ale zážitek to byl pěkný. Podle mě super příběh a zajímavé scény..!Doporučuji přečíst..
Včera zavečer jsem se pustila do Evernight 4, zatím to není špatné..:)
Navíc mi dnes došlo Za hranicí temnoty od Alexandry Ivyové tak jsem ráda..Bohužel nemůžu stále překousnou ten obal..
nikdy-nezemrit

V připravovaných titulech nakladateslství Fantom print (http://www.fantomrpint.cz/) se právě na listině vycházejících za krátkou dobu objevila Kim Harrison  se 3.díle Rachel Morganové s názvem Nikdy nezemřít..Objevil se i obal a anotace :
V Cincinnati nežije žádná drsnější a více sexy čarodějka, než je Rachel Morganová – a žádná taky nemá více problémů. Rachel je totiž ochotná riskovat svůj milostný život i duši, aby dostala do chládku zločinná stvoření noci.
Mezi jednotlivými případy se pak usilovně snaží odrážet milostné návrhy upírské spolubydlící, uchovat smrtící tajemství před svým parťákem a odolat sexy upírovi, který se o ni uchází.
A v neposlední řadě si Rachel taky musí vybrat, na čí stranu se postaví ve válce zuřící v městském podsvětí. Obzvláště když velmi výrazně přispěla k pádu předchozího upírského vládce. Bohužel byla přitom donucena uzavřít dohodu s mocným démonem, která jí může přinést věčnou bolest, utrpení a ponížení.
A její temný „pán“ si teď přichází pro to, co mu dluží…

Tento obal se mi zrovna moc nelíbí..Neměla jsem zatím možnost se k této sérii dopracovat..1.díl jsem měla kdysi rozečtený, ale nějak jsem ho nedočetla, 2. díl mi leží doma a na 3.díl prozatím nemám sílu...:(S Rachel to u mě vypadá bídně:(Sorry holka!

Písničkové video:
Anberlin - True faith

1 komentář:

  1. Dnes jsem si objednala též Za hranicí temnoty.. no doma mám zatím všechny vyšlé díly, ale ještě jsem to nezačala číst :D...

    K obálce Rachel Morgan.. děs!.. mě se též nelíbí :D.. též mám doma 2 díly a ještě jsem je nečetla :D..

    OdpovědětVymazat