úterý 10. května 2011

CooBoo

Díky blogu : http://knizni-doupe.blogspot.com/ a jeho skvělé autorce Syki už konečně víme kdy vyjde druhý díl Tajného kruhu od L.J.Smithové, podle všeho bychom se ho měli dočkat v 2.polovině července, což je to nejlepší co jsme mohli čekat.:)
 

Anglický obal..


Barry Hutchison: Imaginární (ne?)přátelé - Pan MumlaBudou dále vycházet i jiné knihy např.:
Imaginární (ne)přátele od Barry Hutchison- 1.díl s podtitulem Pan Mumla
Obálka + anotace:
Kyle neviděl pana Mumlu celé roky. Je pro to ostatně jeden dost dobrý důvod: pan Mumla ve skutečnosti neexistuje. Jenže teď je Kyleův vymyšlený kamarád zpátky a od tohoto okamžiku už záleží jen na jediné věci: přežít...

Tato série obsahuje prozatím 3.díly..


Také vyjde Chvíle před koncem od Lauren Oliver
Prozatím není uvedeno kdy, ale už máme obálku..Pro mě taková nic neříkající:


Vyjde i série Padlí andělé od  Thomase Sniegoskiho ( sérii jste mohli vidět jako třídílný seriál, já osobně ho mám doma a hlavní postavu tam hraje můj oblíbený Paul Wesley- Stefan z Vampire Diaries- takže na tuto sérii se budu těšit)
Jen doufám vyladí ten obal, tento anglický se mi nelíbí:(..

 
Dračí dívka - Sophie Jordan

Anglická obálka se mi líbí, jsem zvědavá na tu naši, anotace bude dodatečně:)

Žádné komentáře:

Okomentovat