úterý 20. prosince 2011

Upíří deníky - Před půlnocí a Zoufalství

Upiri deniky -  Zoufalstvi ( L. J. Smith) [CZ] obal25.1.2012 vyjde již 9.díl ze série Upíří deníky, tentokrát ponese název Před půlnocí. Už je hotová i česká obálka, nevypadá nejhůř..prostě klasický obal, který u deníků známe. Líbí se mi ale ten kontrast zrzky a blondýny.

Anotace: Pozor spoilery!
Meredith odhalila při záchraně Stefana nehezká tajemství ve své minulosti a Damon se kvůli své nemístné zvědavosti proměnil v člověka, což nese velmi zle. Ze zoufalství by udělal cokoliv, aby se stal opět upírem - neváhá se dokonce vrátit do pekla Temné dimenze. Fell’s Church se čím dál více začíná podobat městu duchů. Posedlost mění děti v kruté cizí tvory a situace se pomalu mění ve válku dospělých proti dětem… kdo může, prchá…

10.díl vyjde 21.9.2012 a ponese již zmíněný název Zoufalství. Obal je opět kontrast zrzky s blondýnou. 

Anotace: Pozor spoilery!
Stefan a Elena se vydávají zachránit svou kamarádku Bonnii do Temné dimenze. V městečku zanechávají Matta, Meredith a paní Flowersovou, aby je chránili před nebezpečnými silami, které se ho zmocňují čím dál více. Děti jedno po druhém podléhají malachům. Ale Matt a Meredith brzy pochopí, že zdroj zla je mnohem hrozivější – a mnohem bližší – než si mysleli…

+ 2.díl série Lovkyně snů od Lisy McMann ponese název Vstříc temnotě a vyjde v březnu 2012.

16 komentářů:

  1. No, já upíří deníky celkem mám ráda, ale když chtěj schrábnout co nejvíc peněz tak prosím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Abych pravdu řekla, tak s touto sérií to jde z kopce a ty hlavy mě štvou :D

    OdpovědětVymazat
  3. ty hlavy mě sou celkem jedno, ale už se to protahuje, já se ted snazim sehnat 8. díl a myslim že 8 už je dostatečný čislo.. nevim co si Smith dokazuje 10. dílem a mam takovej pocit že ani tim to neskončí, ale nevadilo by mi to..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ona Smith napsala 7 dílů jenže ti naší čeští nakledatelé jsou tak, abych to řekla slušně vyčůraní, že to rozdělili na víc dílů a tím vydělali víc peněz...proto jsou v některých dílech tak nedokončený konce...nj zvykejme si :( ....a chtěla bych se zeptat nejsou někde ke stažení STEFANOVY DENÍKY???? prosíííím shaním je už dlouho koupila bych si to jenže 200,- je pro mě hodně peněz na to abych je vyhodila pro svoje potěšení :D

      Vymazat
  4. Ahoj bohužel jsem Stefanovy deníky ještě nikde nenašla..

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, ohledně těch Stefanovejch deníků mám zatím všechny tři díly co vyšly, doporučuju k přečtení ale pořád tam je pár chybiček např. místo sporýše (lat. verbena) je tam rozrazil (lat. veronica)... překladatelka si nic nezjistila dopředu.... nejlevněji jsou za 139kč na http://www.beletrie.eu/?loc=search :)

    OdpovědětVymazat
  6. Podle mě už už jsou ty poslední díly zbytečné... pořád to natahovat a natahovat. Vůbec už se to nepodobá těm krásným prvním čtyřem dílům!

    OdpovědětVymazat
  7. neví tu někdo kde by se dalo stáhnout Upíří deníky - Před půlnocí

    OdpovědětVymazat
  8. nevíte někdo jestli teda bude Elena se Stefanem nebo s Damonem?

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojte :) já jsem se jen chtěla zeptat je díl temné shledání dobrý?chci si ho koupit ale uvažuju o dvou dílech...temné shledání vs.návrat....poraďte pls

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj já osobně bych doporučovala to temné shledání..pokud si koupíš Návrat dost věcí ti bude nejasných, protože nebudeš mít předcházející díl..pokud tedy neplánuješ číst ho jinde :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nevíte někdo,kde si můžu elektronicky stáhnout knihy Upírské deníky.???? Díky předem

    OdpovědětVymazat
  12. sorry zase já

    věta V městečku zanechávají Matta,Meredith a paní Flowersovou,aby ho chránili před nebezpečnými silami,které se ho zmocňují čím dál více.Děti jedno po druhém podléhají malachům.....sorry že jsem to blbě napsala

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, nemate nekdo devaty dil- pred pulnoci v elektonicke podobe (e-book) ????? pokud ho nekdo mate, nebo vite, kde bych ho mohla najit, kontaktujte me prosim na e-mail: m.a.r.c.i.n.e.k@seznam.cz. Mam predchozich osum dilu a docela by me zajimalo jak to bude dal :o) diky moc. Maca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj jestli jsi od někoho dostala odkaz ti ho někdo přeposlal .... tak prosim pošli mi ho na dvormi@email.cz děkuju

      Vymazat
  14. Holky mám tu trika pro fanynka Damona a i černé kabelky :-) jukněte http://aukro.cz/tricko-team-damon-bile-upiri-deniky-i2597400390.html

    OdpovědětVymazat