sobota 14. května 2011

News

Zdravím, mrzí mě, že teď nepřibývají články:(, po novinkách se slehla zem..V květnu se toho moc neděje..Podle mě  je tento měsíc nudný, strašně táhne a i když už je téměř polovina pryč, mě stále připadá jako by byl začátek. Už aby byli ty prázdniny!!
Škola je teď v klidu, jsou maturity tak nás ostatní nechávají žít. Konečně jsem se taky vyhrabala z nemoci, už bylo na čase. Dost mě to zmáhalo a nebyla na nic nálada. S tím souvisí i to, že už přes týden čtu Nádherné bytosti a dnes jsem se dostala teprve do poloviny. Přitom je kniha opravdu dobrá.
Jediné novinky co jsou je návštěvnost, která před chvílí dosáhla číslo 5759 a právě dnes přibyl již 5 pravidelný čtenář, což mě opravdu potěšilo.Děkuju:)
Dále tento týden skončily VD, třetí série se vrátí až v září, prozatím se tedy uchýlím zpátky k Lovcům duchů a začnu Hrdinové na které se už dlouhou dobu chystám.
 To bude ode mě vše, ještě přidám informace o dalším dobrém a mnou velmi oblíbeném filmu, nejspíš přibydou i nějaké tapety Lovců duchů, pokud to vyjde možná i nějaké e-booky a samozřejmě písničkové video..

Žádné komentáře:

Okomentovat