úterý 20. srpna 2013

Season 2 Finale Grimm

Právě před dvěma týdny jsem dokoukala 2.sérii seriálu Grimm. Tento seriál patří momentálně k mým nejoblíbenějším.

Čím tak začít..Samozřejmě série skončila tragicky, jak to bývá u seriálů. Nick je v pasti a královská rodina Wesenů si na něj už brousí zuby. Čekat na pokračování bude nekonečně ubíjející.

Nick a Julliet
Postavu Nicka jsem si velmi oblíbila. Jeho představitel David je velmi sympatický chlap a i dobře vypadá, to mi musíte dát dámy za pravdu!
To samé ovšem nemohu říct o Julliet, její postava mi vůbec nesedla a její představitelka je mi už od pohledu nesympatická.
Jejich vztah měl něco do sebe, ta zapeklitá věc, s princem a polibkem, dala jejich vztahu docela zabrat. Musím ale uznat, že bez Julliet na tom byl Nick mnohem lépe! Ovšem Nickův konec, kdy skončí jako zombie v rakvi už tak dobře nevypadá. Navíc mi v posledním díle Julliet neseděla, když pomáhala partě vyšetřovat případ. Nějak mi mezi ně nezapadala a popravdě tam pro mě byla nadbytečná.
Monroe
To je kapitola sama pro sebe. Ještě že ten Bludbat existuje, vnáší do seriálu humor a trochu ztřeštěnosti. Jsem velmi ráda, že si našel Rosalie. Na Monroa se v další sérii taky velmi těším. Bez Monroa by nebyl Grimm co je!

Adalind
Velmi ráda bych viděla opět nějakou scénu mezi ní a Nickem, popravdě kdyby mezi nimi vznikla nějaká chemie vůbec bych neprotestovala.
Mrzí mě ovšem, že se tato postava objevuje jen jako vedlejší a nedostane post hlavní úlohy, i když jsem velmi happy, že se v 2.sérii objevovala tak často.

Adalind se v honbě za znovuzískáním své moci ničeho nestraní a tím je právě skvělá!

Weseni
Jsem taky velmi spokojená s Weseny, kteří byly v této sérii představeni. Obdivuji člověka, co je vymýšlí. Někdy působí opravdu pohádkově. 

Osobně se velmi těším na další sérii a osudy svých oblíbených postav. Doufám, že se nám to trochu více rozjede.

Žádné komentáře:

Okomentovat