středa 7. srpna 2013

Já a novinky

Zdravím všechny své čtenáře.. V minulém příspěvku jsem se zmiňovala o tom co plánuji do budoucna a slíbila vám zhodnocení až se mi podaří něco splnit. Tehdy jsem s ozývala v průběhu maturity a od té uplynulo už celkem dost času. Splnila jsem ji a konečně jsem se mohla příjemně rozptylovat.

Začnu u čtení:
Kniha, kterou právě čtu je Vykoupení od Lauren Kate, finální díl její série Andělé.
Z mých několika projektů se mi dokonce podařilo něco splnit.
Ve svém knihovzetí jsem si splnila Annu krví oděnou a konečně jsem si i koupila 3.díl Paranormálů Jednou provždy. Jako další mám zálusk na 6.díl Sukuby, Dokonalý sen a Nedostižný přízrak.
Z knižních restů jsem splnila knihy Železný král, Cirkus prokletých a Pod nekonečnou oblohou. Všechny tyto knihy byly skvělé!
Dalšími resty, které si chci teď přečíst jsou Drakova přísaha(mám již rozečtenou), Spoutáni temnotou a Upírovo tajemství.
Mimo projekty si chci velmi přečíst již zmíněnou Annu krví oděnou a Monument 14.

Já a seriály
V současné době koukám znovu na 7.sérii Supernaturalu, přece jen jsem ji viděla jen jednou a moc  si z ní již nepamatuju.
Nedávno jsem také dokoukala Krok za krokem, úžasnou Hru o trůny a 2.sérii Grimma.
V rozkoukaných mám stále Dívku odjinud, Buffy, Pretty little liars a Super drbnu ( které teď ovšem moc nevyhledávám), novou True Blood se 6.sérií a skvělé Under the Dome.
Dalším seriálem je Cult, který jsem teď pustila chvíli k vodě, není na něj nálada. Místo toho jsem se soustředila na Krásku a zvíře, které dávají nově v češtině.
Dále bych chtěla shlédnout seriál Arrow, Ringer a Vikingy.

Já a filmy
V současnosti jsem se zaměřila opět na žánr fantasy a na dobré animáky.
Z fantasy to jsou Nádherné bytosti, Mrtví a neklidní a Hobbit.
Dnes mám  v plánu se podívat konečně na Rudá jako rubín, která vyhrála anketu,   příštích dnech očekávejte mé zhodnocení.
V červnu jsem se dostala do kina na Rychle a zběsile 6 a je to vážně nářez. Miluju tuhle akční sérii! V minulém příspěvku jsem se zaměřovala na právě akční filmy a většinu z těch, co jsem jmenovala, jsem po sepsání příspěvku neshlédla. On jejich čas opět přijde.

Jinak jak jsem již zmiňovala velmi se těším na některé filmy, co jdou v blízké době do kin, chtěla jsem jít na 2.díl Percyho Jacksona, na Město z kostí a na Vražednou pomstu, ale jak to tak vypadá, tak dopadne jen Hunger Games.

2 komentáře: