neděle 4. srpna 2013

Beauty and the Beast na AXN

Stanice AXN začala nedávno vysílat seriál Beauty and the Beast po našem Kráska a zvíře. Vysílá se každou sobotu od 21:00 na již zmíněném AXN.
BatB je vcelku nový seriál, jehož premiéra se konala minulý rok na podzim. Prozatím je odvysíláno jen 6 dílů, já z nich viděla dva, ale tento seriál mě docela nadchl. Jsem zvědavá jak to bude pokračovat. Navíc se tento seriál rozroste o 2.sérii a to již tento podzim. Nice!
V hlavní roli se můžete setkat s Kristin Kreuk, kterou nejspíš znáte z populárního Smallvillu, kde hrála Lanu.
Naše zvíře si poté střihl herec Jay Ryan. Jay se specializuje spíše na seriály než na filmy.Mezi jeho seriály patří Legend of the Seeker a Terra Nova .
Musím přiznat, že i dabing se mi vcelku líbí..
Dejte Krásce šanci!!


1 komentář:

  1. Já jsem se na celou první sérii dívala na internetu a celkem se mi to líbí ;)

    OdpovědětVymazat