pondělí 26. srpna 2013

Mé zhodnocení filmů: O kterém chcete číst nejdříve?

Přesně tak zněla moje otázka k červencové anketě. Po delší opravdu delší době vám přináším výsledky této ankety:

1. místo v této anketě získala s 11 hlasy novinka Rudá jako rubín. Na tento film jsem své zhodnocení již přidala.

2.místo a 8 vašich hlasů vyhrál Hobit. Na Hobita své hodnocení zrovna připravuji.

3.místo a 7 hlasů získaly Nádherné bytosti. Samozřejmě přijdou na řadu hned po Hobitovi a čeká vás rozporuplné hodnocení

4.místo získali s 5 hlasy Mrtví a neklidní, tato hororová podívaná byla vážně skvělá!

5.místo a 4 hlasy má Mocný vládce Oz. Popravdě jsem velmi na vážkách, snažila jsem se ho shlédnout, ale prostě mě to strašně odlákalo. Viděla jsem jen asi půl hodiny a mno uvidíme..Rozhodně se do něj pustím..

6.místo a 3 hlasy má 6.díl Rychle a zběsile. Vím dostala jsem se trochu mimo mísu, ale zrovna v ten den co jsem zakládala anketu jsem přijela z kina. Vidím, ale že si i FaF našlo aspoň své 3 hlasy.


7.místo mají se 2 hlasy Jack a obři..Na tento film jsem zhodnocení již přidala, protože o něj byl zájem.

8.místo s jedním hlasem získal Atlas mraků

Poslední 9.místo a žádný hlas získala Kronika.

Žádné komentáře:

Okomentovat