neděle 18. srpna 2013

Přeji si (50)

Opět další neděle a to je čas na pravidelnou rubriku Přeji si. Dnešní část nese číslo 50, což je opravdu nádherné číslo a tudíž budou speciálně 4 knihy, které bych si chtěla pořídit:


Monument 14 - opravdu jsem se zamilovala do dystopií, koupi přehodnotím po přečtení 1.dílu
Magie útočí - zamilovala jsem se do této série a to hned po přečtení 1.dílu, 2.díl už čeká v knihovně a postupně si sháním i zbytek vydaných dílů


Pod vlivem úplňku - v této sérii jsem teprve započala, nečetla jsem ještě ani první díl a koupě druhého bude na něm velmi záležt
Indigové kouzlo - bože! Další Meadová! Bez komentáře ♥

3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Já jsem na něj velmi zvědavá, jen nevím kdy se k němu dostanu =) mám stále méně času =(

      Vymazat
  2. Tyto všechny knihy mám taky na seznamu! :D :)))

    OdpovědětVymazat