neděle 24. dubna 2011

VD promo 2x20

Házím sem promo video na další díl Vampire Diaries, který bude odvysílán tento týden ve čtvrtek.Poslední díl ve mě vyvolal spoustu otázek, došlo k hodně zvratům..
Na další díl VD jsem velmi zvědavá, podle tohoto proma to bude opravdu suprový nářez..Navíc to napětí mezi Stefanem a Damonem..prostě bomba!!!

Na jednom blogu, bohužel už nevím kde jsem četla: POZOR SPOILER(Damon by měl prý být pokousán vlkodlakem a Stefan bude hledat protilék, nevím zda-li je to pravda, tak mě pls pokud to pravda nebude, neukamenujte) KONEC SPOILERU..
Zdroj se pokusím najít a dát ho sem!   už jsem objevila:http://vampire-diaries-serial.blog.cz/1104/spoiler-is-this-the-end

Jinak dočítám Nenasytnou..dnes ji už jistě dokončím, posledních cca 30 stran..

Žádné komentáře:

Okomentovat