pátek 1. dubna 2011

Baronet

Objevila jsem na baronetu další obal na Nespoutaný milenec..Tento asi bude ten pravý!!

A také obal na Pravá krev s podtitulem Hůř než mrtví, která vyjde v červnu...

Tak tyto obaly vypadají dost dobře:)

Na arara.cz jsem se dočetla, že Nespoutaný milenec už by měl stát 339 kč...Což je tedy pro mě otřesné...No snad budou prachy..
Jinak na knižní webu je psáno, že tento rok se dokončí série Bratrstvo černé dýky(celkem 9.dílů) a na jaře 2012 se můžeme těšit na novou sérii od J.R.Wardové Fallen Angels..zatím jsou tři knihy..(Covet, Crave,Envy)...
book cover of 
Covet 
 (Fallen Angels, book 1)
by
J R Ward

book cover of 
Crave 
 (Fallen Angels, book 2)
by
J R Ward

book cover of 
Envy 
 (Fallen Angels, book 3)
by
J R Ward

Nedávno jsem také psala o vydání dalších upířích deníků..Další dva díly vyjdou na podzim a to 21.září a 10.listopadu...jedná se opět o rozdělený 2.díl nové trilogie tedy o Shadow Souls..Další dva díly(tedy rozdělený poslední díl nové trilogie s názvem Midnight) vyjde na jaře 2012..
1.díl Stefanových deníků najdeme v knihkupectví 16.srpna..Já osobně jsem na tuto trilogii velmi zvědavá..Dlaší díl na jaře 2012 a zatím poslední díl na podzim 2012..

Jinak na http://www.knizniweb.cz/knihy/predobjednavky/ stále probíhá předprodej titulů jako je Poslední oběť (která podle všeho bude stát 249kč), Nalezený milenec a jsou zde i Nádherné bytosti...

Žádné komentáře:

Okomentovat