pátek 1. dubna 2011

Mesačná chvástačka

Rozhodla jsem se zapojit do projektu od Judit http://loveinbooks.blogspot.com/
Vypisují se zde knihy koupené, darované nebo nějak jinak nabyté za uplynulý měsíc..
Bohužel jsem se o tom dozvěděla až teď tak doufám, že nebude vadit když uveřejním 3 předcházející měsíce jako to udělala autorka na http://knizni-doupe.blogspot.com/, protože bych jen nerada někoho naštvala...Tak se na mě prosím nezlobte...
Většina mých NABYTÝCH knih je z knihkupectví a koupila jsem si je sama..

Leden:

Modrý měsíc - Alyson Noel
Zkřížené hnáty - Patricia Briggs
Upíří deníky Soumrak - L.J.Smith
Mediátor Krajina plná stínů - Meg Cabotová ( přes net)
Modrá krev - Melissa de la Cruz
Pijou mi krev - Kimberly Pauley
Běsnění - Rob Thurman
Percy Jackson - Prokletí titánů  (přes net)


Únor:

Mrazení - Maggie Stiefvaterová  (přes net)
Crescendo - Becca Fitzpatricková (přes net)
Hodný, zlý a nemrtvý - Kim Harrison
Špatné způsoby - Justin Gustainis
Paní Boleynová


Březen:

Škola noci Pokoušená - Castovi
Tajný kruh Zasvěcení - L.J.Smith
Vampýrská akademie - Richelle Mead


Tak to jsou doufám všechny knihy, které jsem stihla koupit za ty 3 měsíce..

Žádné komentáře:

Okomentovat