pondělí 6. ledna 2014

Top 8 knih roku 2013

Rozhodla jsem se sestavit žebříček 10 knih, které se mi v tomto roce zaryly do srdce..Žebříček není sestaven podle oblíbenosti..

1) Krvavá cesta - Moira Young
Další dobrá dystopie, která se mi opravdu líbila..


2) Jsem roztříštěná - Tahereh Mafi
Tato kniha je podle mě nejlepší dystopie vydaná v minulém roce! ♥

3)Indigové kouzlo - Richelle Mead
Nejnovější díl Pokrevních pout tu samozřejmě nesmí chybět!


4)Anna krví oděná - Kendare Blake
Lovci duchů a zakázaná láska? Nádhera!

5)Stíny - Richelle Mead
Co dodat..Knihy od Meadové prostě zbožňuju!!

6)Padesát odstínů temnoty - E L James
Skvělé čtení!

7)Město z kostí - Cassandra Clare
U mě nově objevená série a dost se mi líbí..

8)Stefanovy deníky: Úkryt - L.J.Smith, Julie Plec a Kevin Williamson
I když jsem docela zanevřela na Vampire Diaries, o SD to říci nemohu.


Žádné komentáře:

Okomentovat