úterý 21. ledna 2014

Přečteno: Zoufalství - L.J.Smith

- série Upíří deníky
-312 stran
- vydalo nakladatelství Fragment
- 1.vydání
- upíři

Stefan a Elena se vydávají zachránit svou kamarádku Bonnii do Temné dimenze. V městečku zanechávají Matta, Meredith a paní Flowersovou, aby je chránili před nebezpečnými silami, které se ho zmocňují čím dál více. Děti jedno po druhém podléhají malachům. Ale Matt a Meredith brzy pochopí, že zdroj zla je mnohem hrozivější – a mnohem bližší – než si mysleli…

Moje zhodnocení:
Popravdě poslední díly UD mi začínají poněkud splývat. Vše se točí ohledně Temné dimenze. V tomto díle tomu není jinak..Naše známé trio se vydává do Temné dimenze pro Bonnie, která tam v minulém díle zůstala. Popravdě díl od dílu mi připadají deníky stále více zmatené a víc a víc slaboduché.Ani tento díl nebyl vyjímkou a tak jsem se mnohdy musela nad některými blbostmi pozastavit, ale to už se odkláním.
Jak jsem napsala Bonnie zůstala trčet v Temné dimenzi a trojka se ji vydává hledat..Na své cestě narazí na staré přátele i nepřátele. Bonnie je samozřejmě po několika stránkách zachráněna a nezbývá nic jiného než se vydat na cestu domů. Cesta dimenzí ovšem není růžová. V jejich cestě jim pomáhají obromuti - obrovští sloni, na kterých se parta veze. 
Stále více se vyvíjí vztah Eleny a Damona, ale ještě více zajímavý je vztah Damona k Bonnie.
Mezitím Matt a Meredith se snaží ochránit zbytek lidí ve Fells Church, které napadli zlí malachové, potvory, které postihnou nervový systém, vytvoření zlými japonskými kitsune. 
V kurzu jsou také hvězdné perly, které ukazují minulost a elixír věčného mladí, tedy řešení na smrtelnost..V jedné chvíli je Stefan posednut zlým Šiničim a zcela v závěru dojde k tragédii..Zemře jedna hlavní postava.. Která? To vám neprozradím.. 
Příběh je mnohdy nesrozumitelný a nedokážu u něj vychutnat kouzlo okamžiku. Navíc podle mě tato kniha byla moc dlouhá, příběhově vlažná..Jedině snad konec mě trochu potěšil..

Obálky této série jsou specifické, polovina obličeje a nadpis..Jednoduché u prvních dílů efektivní..Jen ty kombinace již nejsou tak zajímavé..

Žádné komentáře:

Okomentovat