středa 22. ledna 2014

Čtení knižních restů 2014

Zdravím, sestavila jsem si "nový" žebříček svých knižních restů. Když píšu nový, tak tím myslím převážně knihy již z toho předchozího =D, doplnila jsem ho ale i o opravdové nové kousky, které se mi doma již dlouho povalují.
A co že je čtení knižních restů?
Jedná se o rubriku, ve které si zvolíte určitý počet knih, které jste ještě nečetli - neměli na ně chut, nebyla příležitost či se vám do nich vůbec nechtělo, z nich si poté vyberete nejlépe každý měsíc jednu knihu. Každý měsíc se sepisují úspěchy za uplynulý měsíc, počítá se každá stránka. Ke konci roku dojde k vyúčtování. Ze seznamu by měly být přečtené minimálně 3 knihy, pokud je jich víc o to lepší..
Já jsem si tuto rubriku letos poněkud upravila..Ze 24 knih, které mě v seznamu čekají, jsem si sestavila 5 hromádek podle toho, kdy jsem si knihy pořídila, jedná se o rok 2011, a potom každé čtvrtletí roku 2012.
Mým úkolem je po přečtení knihy z jedné hromádky, vybrat knihu z další hromádky, protože v minulém roce jsem si spíše vybírala knihy novější, tudíž ty opravdové knižní resty mi tu stále zůstávaly.
Nově přidané knihy jsou označeny (N)



Do první hromádky patří knihy roku 2011:
Běsnění - Rob Thurman
Prokletí titánů - Rick Riordan
První rudá kapka - Jeaniene Frost
Hůř než mrtví - Charlaine Harris
Kavárna šílenců - Laurell K. Hamilton (N)


Druhá hromádka zastupuje 1.čtvrtletí 2012:
Noční záře - Tanja Heitmann
Aerie a Zúčtování -Thomas E. Sniegoski
Zásvětí - Alexandra Adronetto
Inheritance - Christopher Paolini (N)
Země stínů - Alyson Noel


3.hromádka je za 2.čtvrtletí:
Upírovo tajemství - Raven Hart
Vzkříšená za úsvitu - C.C.Hunter
Balthazar - Claudia Gray
Jednou nohou v hrobě - Jeaniene Frost (N)
Nymfomanky z Rocky Flats - Mario Acevedo (N)


4.hromádka, 3. čtvrtletí 2012:
V rytmu Charlestonu - Sophie Kinsella (N)
Předurčená - Kristin Cast, P.C.Cast
Démon z Hex Hall - Rachel Hawkins (N)
Příliš velké sousto - Meg Cabot (N)
Mezi láskou a smrtí - Meg Cabot (N)


A konečně 5.hormádka a poslední čtvrtletí roku 2012:
Rezistence - Veronica Roth (N)
Závist - J.R.Ward (N)
Zrádce - Lili St. Crow (N)
Na stříbrné cestě - Alice Moss (N)


Teď už jen doufat, že se mi podaří splnit minimálně jedna pětina =)..

Žádné komentáře:

Okomentovat