úterý 21. ledna 2014

Čtení knižních restů 2013 - Vyúčtování

V minulém roce, přesněji v březnu, jsem se zapojila do nového projektu a tím bylo Čtení knižních restů. Jedná se o čtení knih, které stále odkládáme, nemáme na ně chuť či jsem se k nim ještě nedostali. Úkolem bylo sepsat seznam knižních restů, přečíst z nich alespoň 3 knihy a poté sepsat vyúčtování, jak to nakonec vše dopadlo..
V březnu jsem si tedy sepsala svůj "krátký" seznam čítající 20 knih..Přečíst se mi podařilo celkem 6. Jednu mám už téměř 4 měsíce rozečtenou a stále se přes ni nemohu přehnoupnout.
A co že jsem to přečetla:
Mým prvním přečteným restem se stal již v březnu Železný král od Julie Kagawy..Na krále je už na blogu hodnocení..
Druhým restem byl o měsíc později 10.díl Upířích deníků - Zoufalství od L.J.Smith..Na ten zhodnocení připravuji..Od srpna jsem se ve zveřejňování zhodnocení ke knihám hodně zasekla..
Třetí rest je úžasné Pod nekonečnou oblohou od Veronicy Rossi. Tento kousek jsem začala číst po maturitě.
4.restem je 3. díl Anity Blake - Cirkus prokletých od Laurell K. Hamilton.. To byl první prázdninový restík.
5. oddechovým restem se stala Drakova přísaha od P.C.Cast a Kristin Cast. Ten mi dal trochu více práce, přestože má pouze něco přes sto stran. Docela mě potrápil..
Posledním prozatím nedokončeným restem se staly Spoutáni temnotou od Alexandry Ivy..Popravdě netuším kdy se k nim dostanu. Momentálně teď Ivyovou nevyhledávám..




 Všechny tyto knihy měly něco do sebe.. Nejvíce jsem spokojená s Pod nekonečnou oblohou a Cirkusem prokletých.. Největším očekávaným zklamáním bylo samozřejmě Zoufalství..Pro mě je ale dobrým oddechovým čtením..

Žádné komentáře:

Okomentovat