úterý 1. října 2013

Čtení knižních restů: Září 2013 (7)

V měsíci září jsem se věnovala dvěma svým knižním restům. Hlavně jsem dočetla Drakovu přísahu, která mě i přes nudný začátek docela bavila. Očekávejte kladné hodnocení.
Jako další rest jsem se KONEČNĚ dostala ke Spoutaným temnotou, přečetla jsem zatím pouze 3 kapitoly, ale i to je dobrý začátek.

Po ST se chci pustit do Předurčené, tedy do 9.dílu Školy noci.Trochu jsem se na ni u Draka naladila. Navíc na mě čeká už 10.díl. Musím s tím trochu pohnout.

 +Chystám malou revoluci ve zveřejňování hodnocení ke knihám, které jsem přečetla. Až to pořádně promyslím, určitě sepíšu článek. Možná už dnes.

Navíc vážně přemýšlím, zda se nezapojím do Knižních TAGU, které teď mezi bloggery docela vládnou.
Velmi mě zaujal TAG Marry, Kiss and Cliff. Uvidíme.
Měli byste tu o TAG zájem?

2 komentáře:

  1. Rozhodně ano... Jsem zvědavá, koho si kdo vybere. Protože co člověk, to jiný názor na hlavního hrdinu/ku... :-) Už se těším!
    Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc..začnu o tom usilovně přemýšlet a doufám, že to dopadne =)

      Vymazat