pondělí 28. října 2013

Splněná přání (8)

Tento příspěvek navazuje na týdenní rubriku Přeji si...Splněná přání jsou vlastně knihy, které jsem si přála a v průběhu času získala, přehodnotila jejich koupi a které si chci stále ještě pořídit.
Dnes se podíváme na 8.část..
Shrnu přání číslo 25,26,27 a 28.

První přání se konalo 13.ledna a chtěla jsem tyto kousky:
Stefanovy deníky: Úkryt  - L.J.Smith +spol
Zamilovaní andělé - Lauren Kate
Zasvěcená - Cynthia Hand
Nenávist až za hrob - Jeaniene Frost

Z tohoto přání jsem si splnila vše. Bohužel jsem zatím četla jen Stefanovy deníky. V blízké době se ale chystám na Anděli a na ostatní také časem dojde.

Druhé přání bylo z 20. ledna a chtěla jsem tyto knihy:
Dvojí spravedlnost - Patricia Briggs
Dar vlka - Anne Rice

Spravedlnost už zdobí poličku v mé knihovně, na Vlka mám stále zálusk.

3.přání je ze 27. ledna:
Milion sluncí - Beth Revis
Závod o život - Kresley Cole

Slunce jsou již doma, Závod je dále na seznamu.

4.přání je z 3. února a opravdu nevím co jsem prováděla, ale znovu jsem si přála tu samou knihu:
Nenávist až za hrob - Jeaniene Frost

Toto úpěnlivé přání jsem si taktéž splnila.

Žádné komentáře:

Okomentovat