sobota 5. května 2012

Zdravím..

Zdravím, vím, že jsem tu už dlouho neměla ty své nudné proslovy a myslím, že vám to ani nevadilo, ale měla bych se ozvat.
Jak se vám daří? Je u vás něco nového?

Myslím, že jste si všimli, že se tu dost často nic neděje. Nebojte i já si toho všimla. Snažím se přidávat příspěvky jak jen to jde, ale bohužel novinek ze světa knih moc není, snad se to v červnu trochu zlepší - budou ediční plány na 2.pololetí atd.
Možná za neaktivitou blogu stojí i má nálada. Mám všeho poslední dobou plné zuby a teď jsem si dala chvíli pauzu od nadpřirozena. Možná to tak nevypadá (viz články níže), ale je to tak. Na seriály (VD, SN, SC) se koukám z rutiny, sednu, kouknu, vstřebám to a odejdu. Teď spíše než nadpřirozeno sleduju Super drbnu, Krok za krokem a Robina Hooda. Čtu Roztomilé malé lhářky, v kterých není ani stopa po nadpřirozenu a vyhledávám spíše akční filmy ve stylu Nikdy to nevzdávej, Postradatelní a Rallye smrti.
Hodně mě ovlivňuje i neaktivita z vaší strany (čtenáři blogu), komentářů není zrovna moc (těm, kteří komentují díky) a vaše projevy vůči mě jsou téměř nulové. Nebo si to namlouvám? Nicméně mě blog poslední dobou nebaví a uvažuji, že jej na nějaký čas zastavím.
To je ode mě pro dnes vše..Tak zas někdy..

1 komentář:

  1. Nevzdávej to,sice jsem nechodím každý den,protože jsem časově vytížená,ale aspon jednou týdne jsem zajdu.protože spoustá zajímavých věcí,obdivuju tě

    OdpovědětVymazat