neděle 21. července 2013

Splněná přání (6)

Tento příspěvek navazuje na týdenní rubriku Přeji si...Splněná přání jsou vlastně knihy, které jsem si přála a v průběhu času získala, přehodnotila jejich koupi a které si chci stále ještě pořídit.
Dokázala jsem si splnit docela dost přání a zde je jejich další, tentokrát šestá část..

V dnešní epizodě shrnu přání číslo 16,17,18,19 a 20..

V přání číslo 16, které se uskutečnilo 7.října, jsem si přála dvě knihy:
1)Dědička - Amanda Hocking
2)Prokleté sestry - L.J.Smith

Bohužel jsem nezískala ani jednu knihu. Dědička mě stále láká, ale je to hra budoucnosti. Sestry jsem po přečtení 1.dílu Říše temnot vzdala. Tato série mě moc nenadchla, nicméně jí možná ještě dám šanci.

Přání č.17 ze 14. října obsahovalo:
1) Nástup půlnoci - Lara Adrian 
2) Dokonalý sen - Ally Condie

Nástup půlnoci jsem si pořídila a mám z něj velkou radost! Dokonalý sen mám stále v plánu, přece jen první díl Dokonalý pár byl dobrý.

18. přání ze 4. listopadu se neslo ve znamení těchto knížek:
1)Jednou provždy - Kiersten White 
2)Fantom - L.J.Smith
3)Rozkol - Aubrey Clark

Z tohoto přání jsem si vyplnila vše, Paranormálové patří do mého letního čtení, zbývající dvě knihy jsem dosud nečetla.

Přání č.19 bylo 18.listopadu:
1)Finále - Becca Fitzpatrick
2)Útěk - Sophie Jordan

A poslední přání z této epizody nese číslo 20 a uskutečnilo se 25.listopadu:
1)Stíny - Richelle Mead
2)Loviště - Patricia Briggs

Toto přání jsem si opět splnila, Stíny už mám přečtené a byly vážně dobré.

Žádné komentáře:

Okomentovat