neděle 10. července 2011

Novinky

Moc jich zrovna není a ani to novinky moc nejsou.:( Jen v pátek jsem si konečně koupila Vyvoleného milence a Stříbrnou relikvii. Byla jsem ráda, že už ji v našem malém knihkupectví měli.
Dále jsem si přes internet objednala knihu Pání mají radši sukuby od Jill Mylesové. Příští týden by mi měla dojít. Jsem na ni opravdu zvědavá.

Páni mají radši sukuby
Kdo by tušil, že anděl může dostat dívku do tolika pekelných potíží? Jackie Brightonová, mladá a seriozní archeoložka, se toho rána probudila v kontejneru a celý následující den je ještě podivnější. Její důvěrně známé poprsí velikosti B se nějak zdvojnásobilo na velikost D, sexuální apetit se stal neukojitelným a patrně měla svůj první sex na jednu noc... s padlým andělem. Vše, co si pamatuje, jsou zvláštně hypnotické oči krásného Noema... a pak temného cizince, jehož kousnutí ji přeměnilo v nesmrtelnou vzrušující svůdnici.


30.9.2011 vyjde 2.díl této série s názvem Sukuby to rády horké.
Navíc se posunulo vydání 5.dílu Strážců temnoty s názvem Rozbouřená temnota vyjde již 30.7.2011.

Žádné komentáře:

Okomentovat