čtvrtek 1. ledna 2015

Novoroční knihovzetí 2013 a 2014: Splněno

Rok se s rokem sešel a já se hlásím s výsledky minulého knihovzetí a sestavuji si samozřejmě nový seznam!
Vím, že název článku může být poněkud matoucí a proto se vám jej pokusím vysvětlit..
Proč je tu i rok 2013??
Protože jsem si do knihovzetí z roku 2014 "přetáhla" některé knihy z 2013 a spoustu z nich se mi podařilo v minulém roce získat!!


Mezi splněnými ze seznamu 2013 jsou to tyto:
Proměněna za soumraku, Hlas měsíčního svitu - C.C.Hunter
Narcis v řetězech - Laurell K. Hamilton
Dědička - Amanda Hocking
Krásní mrtví: Arizona - Eden Maguire
Železná dcera - Julie Kagawa

Jsem velmi ráda, že jsem se k těmto knihám dostala, i když až o rok později než jsem původně chtěla...


Ze seznamu z roku 2014 (ZDE) jsem si vyplnila tyto knihy:
Ohnivé srdce - Richelle Mead
Šachovnice bohů - Richelle Mead 
Havraní bratrstvo - Maggie Stiefvater
Aliance - Veronica Roth
Pád andělů - Susan Ee
Nástroje srmtí 3,4,5 - Cassandra Clare
Antibohyně - Kendare Blake
Posedlost - J.R.Ward
Dokonalý sen - Ally Condie
Magie útočí - Ilona Adrews

Ze seznamu si stále chci několik knih pořídit a tak si je převedu do Knihovzetí pro rok 2015..

Žádné komentáře:

Okomentovat