čtvrtek 1. ledna 2015

Čtení knižních restů: Prosinec 2014

Velmi ale velmi se omlouvám za to, že se tu tato rubrika objevila naposledy někdy v roce 2013. Je to ostudné, ale snad vás potěší, že jsem na resty nezapomněla a že tuto rubriku obnovuji!!
Co vlastně jsou knižní resty?
Jedná se o rubriku, ve které si zvolíte určitý počet knih, které jste ještě nečetli - neměli na ně chuť, nebyla příležitost či se vám do nich vůbec nechtělo, z nich si poté vyberete nejlépe každý měsíc jednu knihu. Každý měsíc se sepisují úspěchy za uplynulý měsíc, počítá se každá stránka. Ke konci roku dojde k vyúčtování. Ze seznamu by měly být přečtené minimálně 3 knihy, pokud je jich víc o to lepší..

V prosinci jsem se opět začala věnovat svým knižním restům..Podařilo se mi přečíst První rudou kapku od Jeaniene Frost. A bylo to dobré čtení..Knihu jsem si kupovala v roce 2011, takže to byl opravdu velký rest!

Jako další mám na svém seznamu restů Hůř než mrtví od Charlaine Harris. 8.díl Pravé krve se mi tu povaluje od roku 2012 a s ním i dalších 5 následujících dílů.

Žádné komentáře:

Okomentovat