neděle 30. března 2014

Já a novinky (2)

Tak se tu opět scházíme.. Poslední tento příspěvek jsem psala 7.srpna minulého roku a od té doby se už dost změnilo.

Knihy:
Včera večer jsem dočetla 3.díl Paranormálů a stojí přede mnou ten nejtěžší úkol: vybrat jednu knihu, kterou si mám hned přečíst.. Dnes to bude Ptačí zpěv od Meghan Spooner..

Ve svých projektech jsem také už stihla něco splnit:
V knihovzetí jsem si vyplnila již 4 knihy:                  
Ohnivé srdce - Richelle Mead                                
Pád andělů - Susan Ee                                            
Město ze skla - Cassandra Clare
Magie útočí - Ilona Andrews


V knižních restech jsem překonala pouze 2 knihy:
 Drakova přísaha - P.C.Cast, Kristin Cast
Zoufalství - L.J.Smith

Aktuálně rozečteným restem je Běsnění, u kterého jsem moc nepostoupila.. Další z restů, kterým bych se chtěla věnovat je Zásvětí od Alexandry Adornetto, Balthazar od Claudie Gray a Předurčená ze série Škola noci..
Mimo resty si chci velmi přečíst Ohnivé srdce, Reset, Den co den, Svůdné zlo a Pád andělů..


Seriály:
Takže v seriálech jsem se opět trochu posunula..
Začnu těmi ukončenými:
Dokoukala jsem konečně Super drbnu, trochu se mi po ní ale stýská =(. Dále jsem dokoukala Buffy.. Dala mi dost zabrat. 2.série Dívky odjinud už je také shlédnuta, stejně tak i 6.série True Blood. 
Mezi rozkoukanými mám právě 9.sérii Supernatural. Dále jsem nedávno začala sledovat 3.sérii Grimma v CZ, neustále se snažím dokoukat Robina Hooda od BBC. Bohužel mi nepřeje štěstí..3.série nebyla u nás zatím uvedena a ani v angličtině nemohu sehnat všechny díly..

Novinek, do kterých jsem se teď pustila je opravdu velké množství:
1) Pomsta (Revenge)..Na tu jsem začala koukat na popud své sestřenky a jednoduše už mě to nepustilo..Aktuálně jsem v 2.sérii..
2) Once Upon a Time, tento seriál jsem měla v hledáčku už velmi dlouho, konečně na něj došla řada..Právě teď se nacházím na konci 2.série..
3)Nějak se mi nechtělo loučit se světem Buffy, tak jsem začala sledovat Spin-offový seriál Angel.. Jsem v 2.sérii na začátku..
4)Dracula - prostě jsem musela vědět jak bude tento seriál vypadat..Zatím mě tedy moc nenadchl..Jsem u 3.dílu.
5)The Originals - málem bych na ně zapomněla..Také nový seriál..
6)Star-Crossed - Na tuto novinku jsem začala koukat asi před 3 dny.. Viděla jsem tři díly z odvysílaných 6 a opravdu velmi mě to zaujalo.
7)Sherlock - Ano, v lednu jsem se dívala na jeho 3.sérii a těším se na náš dabing.
8)Arrow - prozatím jsem viděla 1. díl a uvidíme co bude dál..


Seriály, které jsem prozatím pustila k vodě:
1) Under the Dome - první seriál, který jsem rozkoukala a zatím nedokoukala.. Určitě na něj ale přijde řada, vždyť se chystá jeho druhá série.
2)Cult - mám takový pocit, že tento seriál už nejspíš nedokoukám..Nemohu k němu sehnat správné titulky a na internetu už téměř není..
3)Prolhané krásky - 2.série už na mě čeká, ale stále se k ní nemohu dokopat..Snad časem!


Také zde mám spoustu seriálů, do kterých bych se chtěla pustit:
1)The 100 - pokud půjde vše dobře shlédnu pilot snad ještě dnes.
2)Tomorrow people - už delší čas na mě čekají..
3)Witches of East End - nemusím dále představovat
4)Musketeers - seriálové zpracování legendární knihy od Alexandra Dumase
5)Sleepy Hollow - nevím co od něj očekávat, ale snad mě nezklame..

Já a filmy:
V nedávno shlédnutých filmech figurují kousky jako je Temný svět - 2.díl Thora, Zlodějka knih, úžasní Rivalové a Byzantium: Upíří příběh..

V minulém roce se mi podařilo opravdu dostat několikrát do kina na filmy, po kterých jsem toužila..Byla jsem na Městě z kostí, Vražedné pomstě a samozřejmě na druhém Hobitovi..
Vražedná pomsta je nepopsatelná, stejně tak nový Hobit.. Na pokračování těchto filmů bych se ráda opět dostala do kina..
Co mi nevychází je navštívit kino a shlédnout Vampire Academy, která si odbyla již svou premiéru.. Další kousek na kterých bych eventuelně šla do kina je Divergence, dále 3.díl Expendables a Labyrint:Útěk..

Žádné komentáře:

Okomentovat