středa 1. května 2013

The Originals potvrzeno!!

Takže už je to oficiální.. Klaus, Elijah a Rebekah opouští Mystic Falls a tedy i Caroline, Katherine a Stefana.
Seriál The Originals dostal zelenou a již tento podzim bude uveden na obrazovky.
Já osobně jsem vůči tomuto činu skeptická. 
Vampire Diaries bez Původních budou nic. Zase si neumím představit Klause bez Caroline! Jsou lepší "nedosažitelný" pár než Delena. 
20.díl VD tedy back-door k The Orginals mě dostal. Klaus byl absolutně vytržen ze své postavy. Podle mě byl slaboch. Začít kecat s nějakou ženskou na ulici? Jindy by ji zabil, tady si málem začal vylévat srdce.
A co ten Twilight-style? Já myslela, že mě "vomejou". Fakt děs a prostě uhozenost největší.
Chci Klause a Caroline, NE Klause a Camille, nedej bože Klause a Hayley.

+ Jedna velmi dobrá zpráva...Seriál Grimm se na podzim dočká své třetí série ♥.

2 komentáře:

  1. To vznikl nový seriál s názvem "The Originals", kde se budou mapovat osudy původních? To se mi snad zdá :D To chtějí zničit jeden oblíbený seriál a udělat z něj dva poloviční? Ani jeden už nebude jako dřív a je jen otázkou času, kdy to lidi přestane bavit. Tuším, že sami tvůrci vědí, že jde seriál do kytek, tak z něj chtějí na poslední chvíli vytáhnout prachy. Je to dost mizerný způsob pokusu o vzkříšení TVD. Od jisté doby seriál nestojí za nic, mám ten dojem, že se na něj dívají lidé, kteří se nudí a z nějakého zvyku si nový díl zapnou, a pak nadávají, jaká je to ztráta času (můj případ), nebo ti, kteří jsou zamilovaní do některého z představitelů.
    Třeba budu překvapená, ale moc šancí na úspěch tomu nedávám.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj přesně tak.. Původní budou mít vlastní seriál. Naprosto s tebou souhlasím..Oba budou jen polovičaté a půjdou do seriálového pekla!

    OdpovědětVymazat