středa 8. května 2013

Me and News..

Zdravím všechny, co sem chodí. Už velmi dlouhou dobu jsem zde nepsala své projevy, které stejně nikdo nečte, ale občas to musím udělat.
Chtěla bych se s vámi podělit o to, co je u mě nového a co se stále nemění.

Já a čtení
Začneme u čtení, přece jen se na něj specializuji =). Čtení v této chvíli mi vůbec nejde. Už tři týdny čtu stále stejnou knihu, 10.díl Upířích deníků Zoufalství, a stále se přes něj nemohu dostat. Ne že by mě čtení nebavilo, ale bohužel není čas se příjemně rozptylovat, musím makat na maturitě. Mám za sebou už dvě zkoušky obě písemné, jednu z češtiny a druhou z němčiny. Mám z obou dobrý pocit, tak snad to i dobře dopadne.
Ze svých projektů Novoroční knihovzetí, Já a čtení v roce 2013 a Čtení knižních restů se mi zázračně podařilo již něco splnit. Z knihovzetí bych si chtěla,co nejdříve pořídit Annu krví oděnou, Železnou dceru a 3.díl Paranormálů. 
Ve čtení bych se chtěla dostat k Závisti od Wardové a Cirkusu prokletých od Hamiltonové.
V restech mám teď v plánu Pod nekonečnou oblohou od Rossiové.
Tak to jsou moje plány do budoucna ve čtení.
Jinak mimo projekty si chci moc přečíst 5.díl Sukuby od Meadové a 5.díl Stefanových deníků.



Já a seriály
Vedle stálic jako jsou Vampire Diaries a Supernatural, které mimochodem budou za chvíli končit. Oběma zbývají poslední dva díly do konce sérií. Na další série, které opravdu budou se můžeme těšit na podzim.
Momentálně také stále sleduji seriál Grimm, který je vysílán na PrimaCool. Grimma prostě zbožňuju, je u mě stále oblíbenější.
Dalším skvělým seriálem je Dívka odjinud, zjistila jsem, že už je i 2.série v češtině. Takže nebylo co řešit Bo a Kenzi i Dyson jsou skvělý. Navíc případy, které se řeší jsou opravdu nevšední a napínavé.
Také se snažím sledovat Super drbnu a její 5.sérii, jenže je v češtině špatně dostupná a do angličtiny se mi nechce moc pouštět.
Nedávno jsem dokoukala konečně 1.sérii Pretty little liars. O tomto seriálu jsem věděla již velmi dlouhou dobu, ale kvůli špatným titulkům, jsem ho poslala na chvíli k vodě. Teď se titulky zlepšily, takže jsem první sérii shlédla přibližně za 14 dní. Druhou mám právě v plánu začít sledovat.
Pak tu také mám skvosty jako Buffy, přemožitelka upírů, kde mě ale 5.série moc nebaví. Krok za krokem, který mě vždycky dokáže rozesmát.
Bohužel je tu i Cult, který zrušili kvůli nízké sledovanosti. Viděla jsem 4.díly a další 3 mi ještě zbývají, ale nevím, zda má smysl je ještě vidět.
Mám zde i Beauty and the Beast, prozatím jsem viděla jen 2.díly a to se Kráska prý dočká své další série, takže bych s tím měla něco udělat.
Do budoucna bych se chtěla podívat na Ringer, který také pohořel kvůli nízké sledovanosti, ale dotáhl alespoň svou 1.sérii. Jsem velmi zvědavá na Hru o trůny, Volání mrtvých, Vikingové, Revenge, Arrow, letní True Blood se svou 6.sérií a novinky jako budou na podzim The Originals a  Ravenswood.


Já a filmy
Před nedávnem jsem viděla Jeníčka a Mařenku: Lovce čarodějnic, ovšem ve velmi špatné kvalitě. Teď se objevila lepší takže až je znovu shlédnu, přidám zhodnocení.
Jak jistě víte také jsem byla v kině na Hostiteli, k němu jsem zde hodnocení už sepsala.
V neshlédnutých už na mě v počítači čekají Nádherné bytosti, ovšem zatím bez titulků.

V poslední době jsem se ale více zaměřila opět na akční filmy. Zrovna minulý týden jsem viděla film Zlomené město s Markem Walhbergem. ZM je novinka, která právě vstoupila do kin a podle mě je to opravdu dobrý film. Mark je jeden z mých nej akčních hrdinů, takže filmy s ním doslova žeru.
Dále tu mám Dannyho parťáky, jsem tak zaostalá, že jsem je ještě neviděla. 
Podfu(c)k a Zastav a Nepřežiješ: Vysoké napětí s Jasonem Stathamem, můj 2. nej akční herec.
A samozřejmě nechybí ani Londýnský gangster s Collinem Farrelem.
Potřebuju se trochu odreagovat od nadpřirozena. 
Do budoucna plánuji shlédnout Rychle a zběsile 6, které jde v červnu do kin. Potom bych chtěla jít do kina na Moře nestvůr - 2.díl Percyho Jacksona, Město z kostí - to vám představovat nemusím a samozřejmě na Vražednou pomstu.


Plánů mám až moc, příště se přihlásím a povyprávím, které se mi podařilo splnit.

Žádné komentáře:

Okomentovat