úterý 7. května 2013

Přečteno: Moc - L.J.Smith

- série Tajný kruh
- 232 stran
- vydalo nakladatelství CooBoo
- 1.vydání
- fantasy, čarodějové

Cassiino strašlivé tajemství bylo odhaleno a bojí se, že se od ní Diana odvrátí… přitom právě nyní se Tajný kruh musí spojit v boji proti největšímu nepříteli ze všech, a proto je Cassie nucena obětovat svou lásku a zavrhnout svou spřízněnou duši. Ale může vůbec v tak děsivé bitvě mezi dobrem a zlem někdo zvítězit?

Moje zhodnocení: Obsahuje spoilery

Je to už dost dlouhá doba, co jsem četla 2.díl Otrokyně, takže nebylo vůbec snadné se dostat zpět do děje Kruhu. Navíc moje vzpomínky z velké části mátl i seriál, který byl v televizi minulý rok.
Nicméně asi po 50 stranách jsem se do děje znovu dostala. Musím říct, že stejně jako Upíří deníky, tak i Tajný kruh je moje oddechové čtení. Kruh má ovšem zajímavější prostředí a lepší zápletky. Deníky jsou většinou zmatené a odkazují k zamyšlení.

Docela mě překvapila Dianina reakce na to, že Cassie a Adam se milují. Přestála to s klidem. to se mi moc nelíbí, nevěra odkazuje k běsnění =D.. Diana je podle mě prostě naivní..
Nevím proč, ale Faye je jednoznačně moje nej postava v této sérii, možná jde o to, že je tak trochu mrcha a občas srší i nějakým tím vtipem. Ačkoliv jako vůdkyně Kruhu se mi moc nelíbila. Ovšem když přestoupila na stranu Černého Johna ( z kterého se vyklubal otec Cassie),zamlouvala se mi ještě víc.
Ze vztahu Cassie a Nicka jsem moc nadšená nebyla, sice nejsem ani velký fanoušek Cassie a Adama, ale stejně. Moje nechuť vůči Cassie se zrodila spolu se seriálem, kde byla středem vesmíru! Děs..!
Jinak nápad s Černým Johnem a jeho ovládnutí školy nebyl zas tak špatný, jen se z toho dalo vytřískat víc.

Jistě bych si ráda přečetla i další díly, ale v dohledné době to asi nebude. Měla jsem už spoustu možností si koupit 4.díl a neudělala jsem to, nevím tedy, kdy se k tomu dostanu..

Obálka:
Ten kluk, či muž na obálce se mi moc nelíbí..Jinak design stejný jako u Upířích deníků..

Žádné komentáře:

Okomentovat