pondělí 11. února 2013

Přečteno: Finále - Becca Fitzpatrick

- série Zavržený
- 440 stran
- vydalo nakladatelství Egmont

Napínavý závěr ságy Zavržený a milostného příběhu mezi padlým andělem Patchem a dívkou Norou s výstižným názvem Finále. 
Nora si je svou láskou k Patchovi jistá víc než kdy předtím. I když z nich jejich rozdílný původ a osud může udělat nepřátele, Nora se k Patchovi nikdy nedokáže otočit zády. Nyní však musejí čelit dosud nejvážnější hrozbě. Překoná jejich láska širokou propast, která je dělí? Bude ještě možné znovu vybudovat to, co bylo zničeno? Nepřátelské strany jsou dané – ale na které z nich stojí Nora a na které Patch?


Moje zhodnocení: Obsahuje spoilery
Poslední díl Zavrženého mě nezklamal. Byl stejně tak super a napínavý jako předchozí tři díly.
Nora musela převzít vládu nad Nefilim, to byl podle mě velmi dobrý tah ve vývoji děje.
Nora dokonce ukázala část své temné stránky, když pila ďáblotvor, lhala Patchovi a toužila po moci.
Právě ve chvíli, kdy Patchovi lhala do očí, bych ji nejradši nakopla. Jsem ale ráda, že se toho autorka nebála a ukázala z Nory něco víc. 
Patch byl dokonalý jako vždy, jen mě velice mrzelo, že mezi nimi nebylo více těch krásných chvilek. Určitě víte, co tím myslím.
Nová postava Dante, mi byla opravdu opravdu protivná, víceméně štval Noru a Patche proti sobě a nakonec se ukázalo, že právě on je ten Bad Guy.
Měla jsem na krajíčku, když Marcie zapálila všechna andělská peříčka a tím poslala Patche do pekla. Tušila jsem, že kniha skončí happyendem, takže jsem měla naději.
Odhalení Danteho a jeho souboj s Norou, který nakonec propukl ve válku mezi Nefilim a padlými anděli byl taky super tah. Bitva se mi velmi líbila.
Velmi mě dostalo, když Scott nasadil pro Noru život a přišel o něj. Tam jsem byla naštvaná.
Rozuzlení bitvy mezi Dantem a Norou bylo taktéž super. Posedla jeho tělo a zničila ho zevnitř.
Jak říkám happyend se konal. Patch se dostal z pekla a s Norou byli spolu. Vee se dokonce vdala.
Tento díl je podle mě perfektním zakončením.

Obálka knihy:
Obálka je prostě nádherná. Vypadá úžasně, jak více to vyjádřit =).

1 komentář:

  1. Dneska jsem docetla Ticho tak jsem na posledni dil strašně zvědavá...je to tak napínavý:))

    OdpovědětVymazat