pondělí 11. února 2013

Novinky ze světa seriálu..

Právě padla super novinka. Stanice CW veřejně oznámila obnovu seriálů pro příští sezónu. Svého pokračování se dočkají oba dva mé oblíbené seriály. Zdroj: zde.



Vampire Diaries (i když zrovna teď nejsem velkým fanouškem - stále truchlím po Kolovi, který by se snad měl vrátit) se v září vrátí se svou již 5.sérií..Co nám přinese? To zatím nikdo neví..

Můj favorit Supernatural se taktéž příští podzim navrátí a to již s 9.sérií! Dokonalost..! Winchesterovi jsou skvělí i když mi to s nimi poslední dobou pokulhává, ale to i s četbou..Něco bude ve vzduchu.
Na nový Supernatural se těším už teď.

Spousta z vás již jistě ví, že i Julie Plec chystá samostatný seriál pouze o Původních z Vampire Dairies s názvem The Originals.. Nevím, zda mám jásat, či se bát. To původní vymizí z VD? To bude trochu nuda, navíc nechali zemřít více než polovinu původní rodiny. Zbyla nám známá trojka Klaus, Rebekah a Elijah. Upřímně jsem doufala, že se zaměří na celou rodinu, že si více užijeme a více se dozvíme i o Kolovi, Finnovi, Esther a Michaelovi. Malá mýlka hmm..

Potěšila vás tato zpráva? Nebo jste tak trochu skeptičtí jako já?

Pro fanoušky seriálu Arrow mám taktéž dobrou zprávu. Tento seriál bude obnoven pro 2.sérii.

Taktéž naše stanice Prima Cool bude v dohledné době (hned naváže na 1.sérii) vysílat 2.sérii oblíbeného pohádkového Grimma. Za to jsem velmi ráda.

Edit 12.2.: Prima Cool opět dává od 13.2. každý den 5.sérii Lovců duchů, bohužel v opravdu mistrovký čas  kolem 4 ráno.  Jsem velmi zvědavá, kdo se jim na to v tak blbou hodinu bude dívat. Potom se diví, že nemají sledovanost. 

2 komentáře:

  1. TVD?! 5 série? bože... na to už se nedá koukat :D vždyť tam všechny vyvraždili! (neboj! Kol podle spoilerů ožije! :D - protože probudí nějakého Silase nebo co :D :D)
    Arrow! oujeeeh! :D ten seriál miluju! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Za Kola bych byla velmi ráda. On to alespoň oživoval, když Damon až tak nechutně vyměkl. Uvidíme.
    O Arrow jsem slyšela, ale ještě jsem se neodhodlala se podívat na nějaký ten díl.

    OdpovědětVymazat