pátek 15. února 2013

Season Finale - True Blood: Moje hodnocení

Po strašně dlouhé době, dokonce se i trochu stydím, jsem až dnes dokoukala 5.sérii Pravé krve. Pozvolna jsem se blížila ke konci a když došlo na finální díl, zasekla jsem se na 2 měsíce.
Článek obsahuje spoilery!
Musím prohlásit, že tato série mě velmi zklamala, prakticky se mi moc nelíbila. 

Začnu tedy Tarou.
To co provedli tvůrci s Tarou byla podle mě hodně velká podpásovka. Tara se mi jako upír nelíbila. Jako člověka jsem ji taky moc nemusela, ale teď se z ní stala doslova děvka. Bodejť ne když má školu od té nej (Pam), mmch to jak se Pam vyvinula se mi také nelíbilo a velmi klesla v mé oblíbenosti. A konečný polibek mezi Pam a Tarou..ooo proboha! Děs!


Bill
Jsem velmi zklamaná, co se z Billa stalo. Nikdy jsem ho neměla moc ráda a vždy jsem fandila Sookie s Erikem, ale tohle bylo i na mě moc. To, že z něj "vyrobili" nového boha je tak děsný scénář! Celkově celou sérii mě neuvěřitelně iritoval. Ten jeho fanatismus ve jméně Lilith, to mě neuvěřitelně vytáčelo. On i nápad s upíří politikou u mě nesklidil úspěch. Nemluvě o Salome, kterou jsem nesnášela, jen jsem ji zahlédla.

Erik 
Erik mě v této sérii ze začátku zklamal, ale dokázal poznat, co je dobré a co špatné. Za to u mě získal plus. Velmi se mi líbily scény mezi jím a Sook, bohužel jich bylo tak pomálu, že bych je zvládla spočítat na prstech. Díkybohu ale pro mě neztratil své kouzlo. Nedokázalo mě ani potěšit obsazení Lucy Griffith (Marian z Robina Hooda), doslova se mi zde zhnusila. 


Andy 
Co mě velmi pobavilo a srdečně jsem se zasmála, byla situace Andyho Bellfleura, když jako vílí milenka porodila čtyřčata a nechala mu je na krku. Chudák se bude mít co ohánět. Dobře mu tak!

Jessica a Jason
Velmi jsem olitovala, jak se jejich vztah vyvinul. Ti dva mi k sobě perfektně seděli. Jessicu mám stále radši. Doufám, že se bude možné jejich vztah ještě zachránit. I když Jasonovo nové upíry nenávidějící já je asi dost výmluvné.

Uvidíme co si přichystá další série. Doufám jen, že ji také nedokoukám až po půlroce.

Žádné komentáře:

Okomentovat