neděle 4. listopadu 2012

Přečteno - Čarodějnice z Hex Hall - Rachel Hawkins

- série Hex Hall
- 248 stran
- vydalo nakladatelství Knižní Klub

Sophie Mercerová je čarodějka. Jenže její kouzla většinou skončí katastrofou a její poslední šancí je Hex Hall, elitní nápravné zařízení pro adolescenty Prodigia, tedy pro čarodějky, kouzelníky a řádku dalších bytostí. Sophie se už během prvního dne podaří dosáhnout prvních výsledků: získá tři mocné nepřítelkyně, zakouká se do přitažlivého kouzelníka a dostane novou spolubydlící, jedinou upírku na škole. Vedle (ne)obyčejných školních starostí bude Sophie muset čelit i zlovolné síle, která začala útočit na studenty Hecate Hall…

Moje zhodnocení:
Hned na začátku knihy jsem se smála. Hned od prvního setkání se Sophií jsem si ji oblíbila. Kniha byla vtipná a jelikož jsem zatím moc knih o čarodějnicích nečetla, tak i nevšední. 
Kniha byla opravdu velmi dobře a poutavě zpracovaná. Postavy byly moc sympatické, třeba Archer si mě hned získal. Zbožňuji arogantní hrdiny, je s nimi legrace. Navíc tmavé vlasy a pronikavé oči. Při čtení se občas dokážu rozplývat blahem a u této knihy jsem k tomu neměla daleko.
Nicméně odhalení Archera coby lovce čarodějnice mě překvapilo. Navíc velké finále s Elodií a Alicí v lesích. Velmi se těším na pokračování, které na mě čeká v knihovně.

Obálka:
Obálka knihy je velmi zajímavá, líbí se mi ty zrcadlové světy: školačka x čarodějnice. Navíc i barvy jsou skvěle použité.

Žádné komentáře:

Okomentovat