čtvrtek 1. listopadu 2012

Nej série od Baronetu?

Čas stále běží a opět tu máme vyhodnocení ankety, tentokrát za měsíc říjen a jednalo se o Nej sérii od Baronetu..Celkem bylo 43 hlasů, což je pěkné a tady jsou výsledky:

1.místo a celý 24 bodů, zasloužené vítězství má série Bratrstvo černé dýky od J.R.Ward.
Tento výsledek mě nijak nepřekvapil, já sama tuto sérii zbožňuji.

2.místo a 11 hlasů získala opět série od J.R.Ward a to Padlí andělé.
Mě osobně se tato série také líbí. Wardová umí vše tak skvěle popsat.

3.místo a 9 hlasů získala Charlaine Harris a její Pravá krev. Sookie jsem ještě celou nedočetla, jsem myslím u 9.dílu..

4.místo a 7 hlasů má Svět nočních lovců od Jeaniene Frost.

5.místo a 4 hlasy má Tábor Shadow Falls od C.C.Hunter..

6.místo a pouhý 1 hlas dostala Gwen Hayes a její Dnem i nocí..

7. a poslední místo má Harper Connely od Charlaine Harris. Ta bohužel nedostala žádný hlas. Myslím, že to bude i tím, že tato série není tolik známá..

Žádné komentáře:

Okomentovat