středa 28. listopadu 2012

2. Rozbřesknutí - moje hodnocení

S téměř týdenním zpožděním vám přináším moje zhodnocení posledního dílu Twilight ságy - tedy 2.části Rozbřesku..Musím uznat, že finále bylo opravdu velkolepý. Film byl doslova "nabušený" akcí a překvapeními.
Hodně jsem se nasmála. Některé scény byly opravdu skvělé! SPOILER: Třeba ta, když se Jacob začne svlíkat před Charliem, kvůli proměně. Z toho bylo paf celé kino. Celkově jsem si film užila. V dohledné době ho chci vidět znovu, protože jsem už hodně stačila v tom shonu, v kterém právě jsem, zapomnout.
Musím ale i pár věcí vytknout. Třeba Renesmé..Grafika z ní doslova křičela. To bylo kruté a docela mě zarazilo, že nerozvedli více ten konflikt mezi Jacobem, Bellou a Sethem.
Velmi se mi ale líbily úvodní a finální titulky. Byly opravdu úžasný. To jak ukázali všechny, kteří tam kdy účinkovali. Úplně úžasná byla Bellina proměna z obyčejné nemotorné dívky v nadpozemsky krásnou,silnou a nebojácnou nesmrtelnou bytost. Nádhera!!
Navíc jsem si velmi oblíbila dvojici Gareth a Kate..byli opravdu super! Velmi dobře propracovaný film, našla bych spoustu věcí, z kterých jsem nadšená..
Proto jsem velmi nerada, že už je konec a málem jsem to i obrečela, protože s Twilight jsem prožívala dospívání, celkem 5 let života..Mno uvidíme, určitě se zase něco objeví..Musím doufat..
Jaké jsou vaše zážitky? Jak byste film zhodnotili? Co byste mu vytkli?

1 komentář:

  1. Film byl opravdu skvělý- dobré hlášky, příroda na začátku, dramatický konec, skvělé postavy... Úžasnéé! :D Jen ta grafická Renesmeé mě opravdu hodně zarazila a taky ten upíří běh. Docela dost levné zpracování když běželi v lese... Ale celkově byl film skvělý! :)

    OdpovědětVymazat