úterý 9. srpna 2011

News

Zdravím mám radost, zrovna včera jsem si koupila 2.díl Tajného kruhu Otrokyni, chtěla jsem i 2.díl Nádherných bytostí, bohužel ji ale zrovna včera neměl. Předtím jsem ji tam viděla, ale včera zrovna jako naschvál ne.

To byla ta lepší část včerejšího dne. Vydala jsem se po strašně dlouhé době do knihovny pro povinnou četbu. Pořád jsem se k tomu nemohla dokopat až teda včera, mám 6 knih a všechno takové řekla bych nezáživné, ale co je to potřeba.

To bych ale nebyla já, abych z toho něco i nevytěžila a to Horory na dobrou noc (1.díl) a 4.díl Darrena Shana Upíří hora. Čtiva mám teď teda dost:)

Toto pondělí jsme mohli vidět již 7.díl 4.série Pravé krve (toto ale utíká), já osobně ještě ani pořádně neviděla 6.díl, ale tato série se opravdu povedla.

Navíc nás už v pátek čeká 6.díl 5.série Lovců duchů (česky). Zatím sleduji každý díl.
6.sérii už jsem dokoukala a jsem paf. Moc se mi to líbilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat