neděle 7. srpna 2011

Novinky


Hlasím se zpět po velmi dobře stráveném týdnu. Prázky u sestřenky jsem si opravdu skvěle užila, jela bych znovu. Bohužel už to asi nevyjde.

No máme tu zase jednu správu o 1.dílu nové série Upíří z Morganville, jeho vydání se OPĚT posouvá a přesněji na září. Původní vydání bylo tento měsíc, to teda nevím co ten Brokilon (http://www.brokilon.cz/) vyvádí.

Dále jsem si právě teď objednala Rozbouřenou temnotu od Alexandry Ivyové. Musím říct, že se jim obálka tentokrát opravdu vydařila. Zbožňuji fialovou takže se hezky trefili.

Už ve čtvrtek jsem dočetla Odstníny života od Lusy Adams a je to opravdu nádherná kniha. Strašně super se četla a zápletky byly úžasný. Doufám v pokračování.
Teď jsem se pustila do 2.dílu Vampirátů - Příliv hrůzy a zatím je to celkem zajímavé.

Dále novinka co mi vyrazila dech! 7.díl Bratrstva černé dýky - Pomstěný milenec - bude mít již 728 stran a jeho cena je stanovena na 369 kč.

Obálku 3.dílu Smečky, který vyjde příští rok, si podle všeho vytvoří Knižní klub podle sebe. Jsem zvědavá co tedy vytvoří.

2.září vychází hned 5.díl Percyho Jacksona - Poslední z bohů. Na fragmentu  je možné si přečíst ukázku z knihy. Je ale opravdu krátká.

Žádné komentáře:

Okomentovat