úterý 7. června 2011

Rozbřesk, True blood, novinky, písničkové video: Bat for Lashes

Dnes už mi funguje nahrávání videí i obrázků, tak jsem ráda. Takže přidávám OFICIÁLNÍ TRAILER NA ROZBŘESK - konečně jsme se po dlouhém čekání dočkali! Trailer se mi líbí a už teď se na filmík těším:) 
 

Další trailer TRUE BLOOD:


Písničkové video:
Bat for Lashes - Sleep Alone
Novinky:

Mám ho!! Dnes jsem si konečně koupila Nespoutaného milence a když už jsem byla v knize vzala jsem si další Sookie a to Hůř než mrtví:) Zapřísahla jsem se, že tuto sérii dočtu! Dále tam měli Krvavý karneval, ale ten jsem si zatím nebrala.Možná příště:) Taky tam měli 1. a 2. díl Oliver Nocturno, Bílá je barva kouzel, Les rukou a zubů. Spousta super knih a tak málo času a peněž:(To je k zbláznění:)

Žádné komentáře:

Okomentovat