středa 1. června 2011

Nej hrdinka?

Přidávám výsledky ankety! Celkem jsem získala 33 hlasů, což je myslím na začátek dobré. Byla možnost zvolit více výsledků. Já osobně jsem volila Rose, Callu a Elenu. A tady máme výsledky:

Nejvíce hlasů získala moje oblíbená Rose Hathaway z Vampýrské akademie, celkem 24 hlasů. Takže ostatní nechala daleko za sebou!!Vůbec mě to nepřekvapilo...Rose je nej!!


Jako druhá se umístila Elena Gilbert z Upířích deníků..Získala 7 hlasů.



Na třetím místě se umístily se šesti hlasy Zoey Redbird ze Školy noci, Sussanah Simons z Mediátora a Bella Swan ze Stmívání..



S pěti hlasy skončila Nora Grey ze Zavrženého, Calla Tor ze Smečky a Sookie Stackhouse z Pravé krve..




A nakonec na posledním místě nám zůstala se třemi hlasy Bianca Olivier z Akademie Evernight.


Žádné komentáře:

Okomentovat