úterý 30. prosince 2014

Slavíme 4.výročí!!

Právě dnešním dnem se tento blog "dožívá" svých 4.narozenin! Je až neuvěřitelné, jak ten rok opět uběhl.
Za ty 4 roky, co jsem tu s vámi jsem sepsala 1535 článků, zaujala 71 pravidelných čtenářů.
A návštěvnost blogu se k dnešnímu dni vyšplhala na číslo 350 599.

Jako každý rok i letos bohužel klesala z mé strany aktivita. Velmi jsem zanedbávala své rubriky a bohužel vám nemohu slíbit, že tomu bude v roce 2015 jinak. Když je čas, píšu.
Veškeré vytížení se na mě velmi podepsalo a důkazem je i mé nepravidelné čtení..Letos jsem přečetla pouze 21 knih, což je o polovinu méně než minulý rok.

Pokusím se v příštím roce mnohem více zapojovat, více číst a rozhodně se více věnovat svým rubrikám a blogu jako celku.

Ještě bych vám všem chtěla moc poděkovat za přízeň, kterou jste blog v tomto roce obdařili a doufám, že se sem budete vracet i nadále a slavit spolu se mnou i další výročí!

Přeji krásný Silvestr a mnoho skvělých titulů v Novém roce 2015!!

Žádné komentáře:

Okomentovat