středa 3. prosince 2014

Přečteno: Září, Říjen, Listopad 2014

Opět po čtvrt roce vám přináším výčet knih, které jsem přečetla..Měsíční výčet pro mě ztratil smysl, protože během měsíce přečtu stěží jednu knihu, nebo nečtu téměř vůbec. Proto jsem se rozhodla dělat tyto výčety po několika měsících, abych měla vůbec o čem psát..

Přečteno za září:
Cesta věčnou nocí - Veronica Rossi


Do poklidné modři - Veronica Rossi


Protože byl konec Cesty přeložen až v Modři, tak se mi dostala i ona do ruky a říkala jsem si, proč ji budu odkládat, prostě přečtu si i závěr. Série skončila skvěle a doufám, že se zde objeví i nějaké to mé zhodnocení, protože s tím taky velmi zahálím!

Přečteno za říjen:
Hvězdy nám nepřály - John Green


Konečně se mi od Greena něco dostalo do ruky!!! Po shlédnutí filmu jsem si ji prostě přečíst musela! V blízké době se chystám pořídit i Hledaní Aljašky a Papírová města.

Rezistence - Veronica Roth


Také jsem se konečně dostala k pokračování Povstalecké trilogie! Rezistence byla už mým knižním restem a jsem velmi ráda, že jsem zase nějaký zdolala. Jinak velmi dobré čtení..Těším se na finále a samozřejmě na Čtyřkovy povídky.

Přečteno za listopad:
Harry Potter a Kámen mudrců - J.K. Rowlingová


Harryho Pottera jsem měla již dlouhou dobu v hledáčku a taky na něj došlo.. 

Mezi láskou a smrtí - Meg Cabot


Další knižní rest! Můžu na sebe být právem pyšná..Neskonale se těším na pokračování, které vyjde v příštím roce!

Rozečtené:
Harry Potter a Tajemná komnata


Ano 2.díl Harryho Pottera, na poličce už mě čeká i trojka.

Šachovnice bohů - Richelle Mead


Tuto knihu prostě zbožňuju! Blížím se k polovině a už se nemůžu dočkat až si pořídím 2.díl!

Hra o trůny -  George R.R. Martin


S Hrou o trůny si hraju už velmi dlouho, ale nemyslete si, že se jí nevěnuju! Vždycky si na kousek čas najdu! =)

Žádné komentáře:

Okomentovat