čtvrtek 17. ledna 2013

Konečně jsou zpět aneb VD a SPN návrat

Dnes už se na netu po měsíční pauze objevil další díl 8.série Lovců duchů (Supernatural). Já osobně se na něj už velmi těším, ale pro větší požitek si počkám na titulky =)..Aktuálním díl je 10.

Hned dnes v noci(u nás zítra ráno) bude taktéž pokračování Upířích deníků. Pokračujeme 10.dílem.

Také se vrátí CW novinka Beauty and The Beast, taktéž se svým 10.dílem.

Oba dva výše uvedené mi velmi scházely.. Z Krásky jsem bohužel viděla zatím jen dva díly. Chystám se to co nejdříve napravit..

Objevily se také nové promo fotky k VD a jsou podle mě úžasný!!




1 komentář:

  1. Podle mě jde TVD už do kytek... lék pro Elenu? Elenin odvážný nápad? Elena sired to Damon? vážně? prostě jsem se přestala na TVD dívat... :D
    Dívám se na ARW (Arrow), což je naprosto skvělý seriál :) OUaT (Once upon a time) - nedávno začala druhá série a seriál je také velmi zajímavý. Dokonce jsem se začala dívat na PLL (Pretty little liars) :D a musím říct, že je opravdu úžasný :)

    OdpovědětVymazat