čtvrtek 6. prosince 2012

Přečteno: Hlad jako žádný jiný - Kresley Cole

- série V říši Lorů
- 600 stran
- vydalo nakladatelství Baronet

Vlkodlak Lachlain MacRieve je už víc než sto let týraným vězněm upírů. Jednoho dne vycítí, že se objevila žena, která byla stvořena pouze pro něj. Využije chvilkové nepozornosti trýznitelů, vysvobodí se z okovů a vydává se na cestu do Paříže. Tam sice stopu ztrácí, ale nenechá se odradit a hledá svou vyvolenou ženu dál. S hrůznou zjišťuje, že je jí upírka Emmaline Troyová. Lachlain ovšem netuší, že Emma je napůl upírka, napůl valkýra. Unese ji k sobě domů, do Skotska.
Při společném životě pak poznávají nejen jeden druhého, ale i každý sám sebe. Plachá a bázlivá Emma se proměňuje v silnou ženu, která ví, co chce. Lachlain je původně odhodlaný, že ji prostě přiměje k tomu, aby žila po jeho boku, ale ve hře zdaleka nejsou pouze jeho přání.
Upíři navíc zjistí, kdo Emmaline je, a chtějí ji získat pro sebe…



Moje hodnocení: 
1.díl nové série. Začnu hlavními postavami.
Lachlain? To jako vážně? Já osobně bych toho chlapa při první příležitosti zabila! Majetnický, arogantní a násilnický cvok, který svou vyvolenou děsí, nutí ji k věcem, které ona nechce a ještě ji odtáhne do svého brlohu. Děs! 
Ten mi tedy opravdu nesedl.
Emma? Čekala bych od ní více vzdoru, je snadno manipulovatelná a slabá.
Sice se v průběhu příběhu trochu oklepala, ale stále to nebylo podle mého gusta.
Děj celkem zajímavý, ale i na můj vkus bylo té erotiky až moc. Nezůstával prostor pro rozvíjení zápletky.
Tato kniha mi velmi připomněla Strážce temnoty od Ivyové, ti jsou ale podle mě lepší.
Kniha se četla dobře a je možné, že jsem na ni zrovna neměla moc náladu, to proto to negativní hodnocení.

Obálka:
Obálka knihy nevypadá vůbec zle.Tajemně a sexy =D. Jen si neumím představit Lachlaina jako toho může na ní. Navíc ten na obálce vystupuje jako upír. Takže asi nic.. Obálka je pěkná a více to rozvádět raději nebudu..

Žádné komentáře:

Okomentovat