sobota 22. prosince 2012

Porce nadpřirozena v roce 2013

Včera jsem trochu pátrala po filmech v našem žánru, které půjdou příští rok do kin.. Našla jsem jich docela dost a velmi ráda bych se s vámi o ně podělila.

Začnu těmi, o kterých už možná něco víte:

1)Hostitel - 11.4.2013
Hostitele jsem zde už dříve představovala. Na tento filmový počin se velmi těším, i když mě obsazení moc neuchvátilo. Jsem spokojená pouze s Jaredem. Kniha byla skvělé, plánuji si ji ještě předtím něž shlédnu film, znovu přečíst.

2)Hunger Games Catching Fire - 21.11.2013
Na druhý díl Hunger Games se už velmi těším..První díl mě uchvátil. Bohužel jsem ještě neměla čas si 2.díl knižní předlohy přečíst, ale snad to do vtrhnutí 2 filmu do kin stihnu..=)

Trailer prozatím není..


3)Percy Jackson Moře nestvůr - 15.8.2013
První díl - Zloděj blesku, se mi velmi líbil. Mám ráda mytologii, takže tohle bylo moje dávka. Druhý díl alespoň doufám, bude ještě lepší..=)

Trailer prozatím není..

4)Mortal Instrument: City of Bones - 12.9.2013 (Nástroje smrti - Město z kostí)
Již včera jsem sem přidávala příspěvek, ohledně znovuvydání knih. Na tento film se velmi těším, určitě si budu chtít přečíst i knížku, to je ale zatím daleko.



5)Hobit - The Desolation of Smaug - 12.12.2013
2.díl Hobita =)..Bohužel jsem zatím neviděla ani první díl, ale věřím, že oba dva budou skvělé..
Zamilovala jsem si Středozem, zbožňuji Pána prstenů..Prostě dokonalé filmy..Ke knihám jsem se bohužel nedostala. Měla jsem první díl doma, ale po třech pokusech o přečtení jsem jej odložila a prodala.

6)Beautiful Creatures - 14.2.2013(Nádherné bytosti)
Předlohu k Nádherným bytostem jsem četla.. Nebylo to sice nic přelomového, ale trailer k filmu vypadá skvěle. Filmu dám určitě šanci a budu ho chtít vidět.
Výběr herců se mi sice moc nelíbí, ale snad to překousnu..



7)Hansel and Gretel: Witch Hunters - 28.2.2013 (Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic)
Zpracování klasické pohádky o Jeníčkovi a Mařence..Na tento filmík jsem velmi zvědavá..Hrají zde mí oblíbení herci a navíc ten námět je zajímavý.. Jsem zvědavá co z toho vytvoří..Nicméně trailer vypadá velmi dobře.


8)Warm Bodies
Film se zombií? Tak to jsem docela zvědavá. Musím se přiznat, že právě toto téma mě moc nebere, ale tomuto filmu bych ráda dala šanci.. Doufám, že si ji zaslouží..


9)Jack The Giant Killer - 21.3.2013 (Jack a obři)
Jediné co jsem z tohoto filmu pochytila je ta velká fazole.. Že by zpracování pohádky Jack a fazole?

10) Wolwerine
Další z X-Menů musím se přiznat, že jsem prozatím viděla z této série pouze 2 filmy. Jsem trochu pozadu, snad to v dohledné době napravím..
Trailer jsem neobjevila..

Žádné komentáře:

Okomentovat