neděle 17. června 2012

Přečteno: Štvanice - Patricia Briggs

- série Alfa a Omega
- 304 stran
-vydalo Fantom Print

Anna netušila, že vlkodlaci existují, dokud jedné noci nepřežila krutý útok a nestala se jedním z nich. Po třech letech na poslední příčce hierarchie smečky se naučila klopit hlavu a nikdy, nikdy nevěřit dominantním vlkům. Pak ale do jejího života vstoupil Charles Cornick, zabiják a syn vůdce všech vlkodlaků v Severní Americe. 
Charles tvrdí, že Anna je nejen jeho družka, nýbrž i vzácná a ceněná omega. A právě Annina vnitřní síla a konejšivá přítomnost se ukáží být neocenitelné, když se spolu s Charlesem vydá na lov vlkodlačího odpadlíka - tvora pod kontrolou magie tak temné, že by mohl ohrozit celou smečku.

Moje zhodnocení:
1.díl této nové série od autorky Mercedes Thompson se mi opravdu moc líbil. Patriciinu Mercy naprosto zbožňuji a jsem moc ráda, že to tak zůstává i u Alfy a Omegy, kterou již teď považuji za jednu ze svých nejoblíbenějších sérii. Kniha Štvanice se mi moc líbila, měla jsem ji přečtenou během 3 dnů, což je můj rekord u těchto knih.Příběh byl skvěle propracovaný až do detailů, byl velmi poutavý a jsem opravdu ráda, že postavy, které jsou v Mercy vedlejší, zde dostaly více prostoru a dostalo se jim více pozornosti..Jako třeba Branovi. To je velké plus. Líbí se mi i hierarchie ve smečce a velmi zajímavým prvkem mi přijde to, že "bratr vlk" většinou přebírá veškerou kontrolu.
Též skvělé bylo, jak se hlavní hrdinka Anna propracovala z týrané a zneužívané vlčice, která se všech děsila až k nebojácné ženě, která kvůli své lásce byla vše riskovat.Vždyť víte, jak mám nebojácné hrdinky ráda. 
A Charles? Nebudu lhát, nějak jsem nemohla překousnout jeho dlouhé vlasy, to na mužích nemám ráda. Jinak mi byl sympatický.
U Patriciiných knih se mi ohromně líbí, že prostě nevím co bude dál. Znáte to, vezmete knihu a už po 1.kapitole tušíte jak to skončí. Tady ovšem musíte knihu dočíst, abyste zjistili jak to bude a to mám na knihách opravdu ráda. Nepředvídatelnost.

Obálka knihy:
Obálka knihy je opravdu krásně propracovaná. Žena s vlkodlakem v popředí na mě působí výhružným dojmem, který ještě umocňují vlkodlakovi planoucí oči. A vlci v pozadí? Nechtěla bych se s nimi setkat v temném lese.

2 komentáře:

  1. Ahoj... nevieš kde by som si mohla tú knižku stiahnuť?... chcela by som si ju prečítať a neviem kde ju môžem nájsť :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj... nevieš kde by som si mohla tú knižku stiahnuť?... chcela by som si ju prečítať a neviem kde ju môžem nájsť :/

    OdpovědětVymazat