středa 20. června 2012

Přečteno: My fair sukuba - Jill Myles

My Fair sukuba- série Deníky sukuby, 3.díl
- 312 stran
- vydalo nakladatelství Levné knihy


Není jí co závidět... Život sukuby přináší neustále něco nového, ale se sexy padlým andělem Noahem, který se stará o ukojení jejího Svrbění, má Jackie Brightonová konečně pocit, že tomu přichází na chuť. Skoro se jí nestýská po jejím úžasném upířím vládci Zanovi, či po jeho hříšných ústech a škádlení. Každopádně se o tom snaží sama sebe přesvědčit. Jackie udělala v minulosti několik chyb, z nichž nyní musí skládat účty. Společně s Noahem jsou uvězněni koncilem Serimů. Jackii se podaří útéci, ale padne přímo do otevřené Zanovy náruče. Brzy je zatažena do nebezpečné hry na kočku a myš, která probíhá mezi anděly a upíry, a přitom zjistí, že si také musí zvolit mezi oběma muži svého srdce. Dokáže se rozhodnout mezi Noahem a Zanem? Nebo přijde o všechno, co kdy chtěla? Ve hře je víc než jen její srdce...


Moje zhodnocení:
Díly Deníků sukuby jsem si naprosto zamilovala. Je to napínavé, odvážné, vtipné, čtivé a samozřejmě nechybí dávka erotiky. Tento díl se mi neobyčejně líbil, přečetla jsem ho za necelé 3 dny a už se těším na pokračování. Moc se mi líbilo jak Noah požádal Jackie o ruku a celý díl byl perfektní, tedy až na závěr.. Když si zrzka vybrala Zana místo Noaha. To mě tak trochu zvedlo ze židle. Když se na ni Zane v minulém díle vykašlal, doufala jsem, že to bude o to lepší pro Noaha, ale ten její výrok: "Zane mě potřebuje víc než ty" mě naprosto odrovnal. Jakoby se na ni vůbec nevykašlal. Všem jistě došlo, že jsem TEAM NOAH. Hlavně se bojím, že když už se s ním Jackie rozešla, že to bude mít dopad i na to jak se bude v knize objevovat. Přiznávám, Zane má taky něco do sebe, možná ta černá křídla, který jsou fakt sexy, ale Noah u mě na plné čáře vede. A Remy posedlá Joachimem? To bylo opravdu super a když ho přenesli pomocí toho náhrdelníku do kočky? Bezva..=D


Obálka knihy:
Bohužel obálka knihy mě moc nenadchla. Vypadá to jako nějaká velká romanťárna, co se odehrává na slunné pláži někde ve Španělsku. Ten muž mi vážně připomíná Španěla. Navíc by to podle toho slunce mohl být jedině Noah a takto bych ho opravdu nevystihla. Nicméně kniha byla úžasná a to přebije i obálku.


1 komentář:

  1. Originální obálky jsou mnohem mnohem lepší než ty z českého překladu. ;-)
    Taky jsem si zamilovala Deníky sukuby a přečetla celou sérii za necelý týden. Ale já si i přes počáteční nesympatie zamilovala více Zana (on se na ní nevykašlal, jen šel zachráňovat co pokazil...) - ano tady TEAM ZAN :-D
    O víkendu jsem dočetla i anglický originál čtvrtého dílu a myslím, že jako fanynka Noaha budeš asi zklamaná. V knize se samozřejmě objevuje, ale Jackie už ho nechce. Určitě stojí kniha za přečtení, opět spousty nečekaných zvratů a hlavně dojemný konec, který mě málem rozbrečel...

    OdpovědětVymazat