úterý 12. června 2012

Přečteno: Na půl cesty do hrobu - Jeaniene Frost


na-pul-cesty- série Noční lovci 
- 272 stran
- vydalo Fantom Print 

Poloviční upírka Catherine Crawfieldová loví upíry s jediným cílem – pomstít se. Doufá totiž, že jednou ze stvůr bez tlukoucího srdce, které nemilosrdně zabíjí, bude její otec. Muž, který zničil život milované matce.
Na jedné ze svých nočních „loveckých“ výprav však narazí na upíra, který ji hravě přemůže. Cat netuší, že se pokusila zabít Bonese, profesionálního lovce odměn. Ten jí místo smrti překvapivě nabídne pomoc při pátrání po otci. Má ale zásadní podmínku. Cat s ním musí trénovat a rozvíjet tak své mimořádné schopnosti polovičního upíra – genetický dar nenáviděného otce…
Ale dříve, než Cat dokáže naplno využít svých nově získaných schopností drsné lovkyně démonů, se jí i Bonesovi vydá ve stopách skupina zabijáků. Nyní si Cat musí zvolit, na jakou stranu se přidá. I když o její volbě není pochyb, protože Bones ji přitahuje více než jakýkoli jiný muž s bijícím srdcem…



Moje zhodnocení:
1.díl z této nové série se mi opravdu líbil. Mám ráda silné, nebojácná hrdinky, které se jen tak něčeho nezaleknou a čelí všemu se zdviženou hlavou a to podle mě Catherine (dávám + za jméno) je.
Tato kniha mi připomněla hlavní hrdinku Vampýrské akademie Rose (moje nej série vůbec), jak povahou tak i tím "poloupírstvím". Po knize jsem sáhla právě díky této podobnosti a také kvůli obálce a kladným ohlasům.
Jsem ráda, že i já muže poslat svůj kladný ohlas dál. Kniha je opravdu skvělá a rozhodně stojí za přečtení.
Popravdě se už nemůžu dočkat pokračování.


Obálka knihy

Bohužel mám takový zlozvyk, že se u knihy vždy zaměřím na obálku a až podle ní si přečtu anotaci. Proto u mě některé knihy zůstaly a zůstávají nedoceněny, vyjímku tvoří série Nesmrtelní. 
Nicméně obálka Na půl cesty do hrobu je opravdu vydařená nádherná. Zeleno černé pozadí navozuje pocit tajemna a dívka na obálce s nožem v ruce zase nebezpečí. Opravdu krásná kombinace, která mi velmi nahrává.

Žádné komentáře:

Okomentovat