neděle 15. dubna 2012

Cesta s Inheritance

Právě dnes jsem započala svoji cestu s Inheritance. Začala jsem číst a odhadované datum dočtení? Možná 15. května =D minimálně..Ono přece jen těch skoro 700 stran není sranda..Obzvlášť když čas nezbývá..Naproti tomu ale plánuji číst i jiné knihy a Inheritance se věnovat spíše okrajově..Přece jen tahat takovou bichli v tašce do školy, by bylo asi docela krutý..

Nechcete se někdo připojit? Já dnes zvládla zatím jen 1.kapitolu, takže moc napřed nejsem..=D Mohlo by být zajímavé s někým, tak trochu soupeřit =D

2 komentáře:

  1. Já bych se moc ráda přidala, ale bohužel jsem nečetla ještě ani první díl:-(. Snad někdy jindy:D.

    OdpovědětVymazat
  2. také plánuju přečíst ale až tak za měsíc až nasosám zase jiné knížky :) to zvládneš tak za měsíc mě 3jka trvala asi 20dni přečíst..

    OdpovědětVymazat