středa 28. prosince 2011

Top 10 knih 2011

Rozhodla jsem se zapojit do projektu, který vymyslela Dý z blogu: http://reading-reader.blogspot.com/, jedna se o uveřejnění 10 knih, které považujete za nejlepší z roku 2011. Knihy nejsou seřazeny od nejoblíbenější.

1)Crescendo - Becca Fitzpatricková
Mám ráda knihy o lásce říznuté nějakým nadpřirozenem, což Crescendo perfektně splnilo! Co může být víc romantické než vztah anděla a člověka?Velmi dobře napsaná knížka.

2)Vyhořelá - P.C.Castová - Kristin Castová
I když už je to 7.díl zatím nikdy nekončící série, tak se mi opravdu líbil. V této sérii nechybí napětí, humor a obětavost. Hlavní hrdinku sice nijak moc nemusím, ale vedlejší postavy mají své kouzlo.

3)Smečka - Andrea Cremer
Romantika, nebezpečí, boj o lásku to všechno ta knížka má a proto je tak super. Velmi se mi líbil milostný trojúhelník, i když já bych si zvolila jinak než hlavní hrdinka.

4)Odstíny života - Lucy Adams
Další úžasná kniha, o to lepší, že je od české spisovatelky. Hlavní hrdinku jsem si zamilovala a prostředí, kde se děj odehrává a postavy jsou naprosto dokonalé. Smekám klobouk před autorkou, nikdy jsem si nemyslela, že by Češi mohli něco takového stvořit. Správně, nejsem moc  fanoušek českých knih.

5)Pád - Lauren Kate
Zase úžasné spojení člověka s anděli. Velmi čtivá, napínavá a zajímavá kniha. Hlavní hrdina je tajemný a to přesně se mi tolik líbí. Opět dobrý počin.

6)Pokrevní pouta - Richelle Mead
Naprosto zbožňuju knihy od Richelle Mead, četla jsem všechny co zatím v češtině vyšli a nelituju toho. Pokračování Vampýrské akademie mě velmi překvapilo. V předcházející sérii jsem Sydney(hlavní hrdinka PP) neměla moc v lásce, ale tahle knížka to dokázala změnit. Těším se na pokračování.

7)Pomstěný milenec - J.R.Ward
Další super kniha tohoto roku. Bratrstvo jsou úplně dokonalé knihy. Některým jde pouze o tu erotiku, ale já se ráda vžiju do jejich světa. Líbí se mi styl jakým je kniha psaná, je velmi čtivá. Navíc díl o Rehvengovi byl napínavý a zamilovala jsem si ho.

8)Sukuba - Richelle Mead
Další skvělý počin z pera Meadové, jak už jsem řekla zbožňuju její knihy a styl psaní. Dělá knížky neobyčejně zajímavými a čtivými. Zápletky jsou super.

9)Poslední oběť - Richelle Mead
Miluju sérii Vampýrská akademie a tak její poslední díl nesmí chybět v tomto článku. Poslední oběť je podle mě dokonalá, úžasné zakončení série. Škoda jen, že se už nejspíš nesetkáme s dalšími díly vyprávěnými Rose.

10)Stefanovy deníky - L.J.Smith a spol.
Tuto sérii jsem velmi dlouho očekávala a nezklamala mě. Velmi pěkně napsané a i když většinu děje jsem už znala ze seriálu, stejně se mi kniha velmi líbila.

Tak to byla moje Top 10, a jaká je ta vaše?Pište komentáře a podělte se s ostatními.

4 komentáře:

  1. V dvoch knihách musím nesúhlasiť. Škola noci je síce fajn séria, ale 7 je totálny prepadák. Ďalej Stefanove denníky. Autorka to fakt pokašľala, keďže pôvodne sa Stefan s Damonom narodili v úplne inej dobe.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš úžasný stránky :)) Jsem tu poprvé a už teď jsou moje oblíbené.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám velmi podobný vkus na knížky jako ty a musim říct že zbožňuju jakékoliv díly od serie Škola noci, Smečka, Vampýrská akademie, Pokrevní pouta, Stefanovy deníky :-D. A tohle jsou užasné stránky

    OdpovědětVymazat